  • Data: 2008-09-23 11:31:40
    Temat: KK citi
    Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zawsze chwalilem ich karte az do ubieglej soboty... Konczy mi sie
    waznosc karty, nie przyszla nowa poczta wiec zadzwonilem w piatek na
    citiphone. Konsultantka stwierdzila, ze wyslali dwa tygodnie temu i
    przesylka prawdopodobnie zaginela, w zwiazku z tym zastrzega karte, nowa
    dostane za 2-3 dni. Pare razy sie upewnilem, ze karta ktora uzywalem
    dotychczas pozostaje aktywna - TAK, TAK, TAK, tamta w kopercie ma inna
    date waznosci.

    W sobote afera w carrefourrze, karta przecieta, sam nie wiem jak opisac
    co czulem... Dobrze ze na karcie bylo zdjecie, obylo sie bez pokazywania
    dokumentow czy policji. W trakcie zadzwonilem na citiphone i
    dowiedzialem sie, ze karta juz daaawno zablokowana.

    Robic cos z tym ? Mam taka dewize zyciowa aby nie szkodzic innym, ale
    konsultantka ewidentnie wprowadzila mnie w blad. A przeciez wystarczylby
    telefon z informacja :-(

    pozdr, krzysn