eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citiKK citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: krzysn <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK citi
    Date: Tue, 23 Sep 2008 13:31:40 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 20
    Message-ID: <gbak2r$ion$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: cheopc177.umcs.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1222169499 19223 212.182.2.177 (23 Sep 2008 11:31:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Sep 2008 11:31:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (X11/20080724)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455541
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Zawsze chwalilem ich karte az do ubieglej soboty... Konczy mi sie
    waznosc karty, nie przyszla nowa poczta wiec zadzwonilem w piatek na
    citiphone. Konsultantka stwierdzila, ze wyslali dwa tygodnie temu i
    przesylka prawdopodobnie zaginela, w zwiazku z tym zastrzega karte, nowa
    dostane za 2-3 dni. Pare razy sie upewnilem, ze karta ktora uzywalem
    dotychczas pozostaje aktywna - TAK, TAK, TAK, tamta w kopercie ma inna
    date waznosci.

    W sobote afera w carrefourrze, karta przecieta, sam nie wiem jak opisac
    co czulem... Dobrze ze na karcie bylo zdjecie, obylo sie bez pokazywania
    dokumentow czy policji. W trakcie zadzwonilem na citiphone i
    dowiedzialem sie, ze karta juz daaawno zablokowana.

    Robic cos z tym ? Mam taka dewize zyciowa aby nie szkodzic innym, ale
    konsultantka ewidentnie wprowadzila mnie w blad. A przeciez wystarczylby
    telefon z informacja :-(

    pozdr, krzysn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1