  • 1. Data: 2011-04-10 05:15:50
    Temat: KK do podrozy
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    Czolem,

    Jaka KK byscie polecali przede wszystkim pod katem podrozy (rezerwacje
    biletow u roznorakich przewoznikow, wypozyczalnie samochodow itd itp)?

    Warunkiem koniecznym jest podglad zadluzenia online (tak jak w mbanku).

    Z uwagi na kursy, czesto polecano tu KK Polbanku, jednak jak mialem taka
    jakies 2 lata temu to wyciag przychodzil jedynie raz w miesiacu, bez
    mozliwosci biezacego podgladu salda i operacji.

    Dzieki,
    Kwik

  • 2. Data: 2011-04-10 07:29:42
    Temat: Re: KK do podrozy
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Kwik pisze:
> [...]
    > jakies 2 lata temu to wyciag przychodzil jedynie raz w miesiacu, bez
    > mozliwosci biezacego podgladu salda i operacji.

    KK Polbank ma online zaksięgowane operacje i wyciągi, ale blokady tylko
    na mini wyciągu w bankomacie Polbanku.

    orcio

  • 3. Data: 2011-04-11 08:53:10
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Kwik wrote:
    > Czolem,
    >
    > Jaka KK byscie polecali przede wszystkim pod katem podrozy (rezerwacje
    > biletow u roznorakich przewoznikow, wypozyczalnie samochodow itd itp)?

    Ze wzgledu na ubezpieczenia (bagaz, samochodowe) dla mnie
    bezkonkurencyjny w takim wypadku jest AmEx.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 4. Data: 2011-04-11 13:02:11
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    On 2011-04-11 10:53, Piotr Sawinski wrote:

    > Ze wzgledu na ubezpieczenia (bagaz, samochodowe) dla mnie
    > bezkonkurencyjny w takim wypadku jest AmEx.

    Niestety Amex jest o tyle slaba kartą że mało gdzie można nią płacić :/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust