  • 1. Data: 2011-04-09 20:52:31
    Temat: kir/elixir online w 2012?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przelewy miedzybankowe online juz za rok? :D
    http://di.com.pl/news/37195,8.html

    a.

  • 2. Data: 2011-04-09 23:36:02
    Temat: Re: kir/elixir online w 2012?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-09, Wemif <w...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Przelewy miedzybankowe online juz za rok? :D
    > http://di.com.pl/news/37195,8.html

    Ech. I tani "BC" kredyt trafi szlag... :(

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-04-10 07:56:40
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Kwi, 22:52, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Przelewy miedzybankowe online juz za rok? :Dhttp://di.com.pl/news/37195,8.html
    >
    > a.

    Harmonogram wdrożenia
    *Prace projektowe i wdrożeniowe do października 2011 r.
    *Testy akceptacyjne z udziałem banków październik-listopad 2011 r.
    *Pilotażowe wdrożenie produkcyjne grudzień 2011 r.
    http://www.kir.com.pl/intranet/explorator/main.php?d
    o=getFile&noreferer=1&object=379244
    slajdy 32-47

    MK

  • 4. Data: 2011-04-10 15:06:34
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-10 09:56, MK pisze:

> [...]
    > *Testy akceptacyjne z udziałem banków październik-listopad 2011 r.
    > *Pilotażowe wdrożenie produkcyjne grudzień 2011 r.

    Strona 38:
    "- Rozrachunek realizowany przez rachunek rozliczeniowy KIR S.A.
    prowadzony w DSP NBP
    - Rozrachunek realizowany z wykorzystaniem środków zablokowanych na
    rachunkach banków-uczestników Systemu prowadzonych w NBP"
    i strona 39:
    "Każda płatność zrealizowana w Systemie będzie natychmiastowo
    odzwierciedlona w zapisach ewidencyjnych tzn. zmniejszany będzie stan
    środków należnych bankowi-uczestnikowi, którego klient nadał zlecenie
    przelewu natychmiastowego i zwiększany będzie odpowiednio stan środków
    należnych bankowi-uczestnikowi, którego klient był beneficjentem
    przelewu natychmiastowego."

    Czyli IMHO to jest taki pre-paid dla banków, żeby uczestniczyć
    trzeba w tym utrzymywać gotówkę. Inaczej niż z Eliksirem, kiedy
    dopiero przy rozliczeniu sesji trzeba mieć kasę.
    Dlatego przypuszczam że to będzie system dla małych kwot.
    Ale do zakupów online się nada.

  • 5. Data: 2011-04-12 09:10:44
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero przy rozliczeniu sesji trzeba mieć kasę.
    > Dlatego przypuszczam że to będzie system dla małych kwot.

    Dokadnie tak. Banki mają posiadać środki na swoim rachunku technicznym.
    I na miłość boską, to jest ELIXIR a nie Eliksir!

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor