  • 1. Data: 2011-04-10 10:10:40
    Temat: inteligo - wylogowanie - co za badziew
    Od: maly mis <m...@m...pl>

    Jak klikam na wyloguj w Inteligo, to otwarta strona sie zamyka i nie
    dostaje zadnego komunikatu, ze nastapilo wylogowanie/nie pojawia sie
    znow strona do logowania, nic (po prostu otwarta karta sie zamyka).

    Tez tak macie? Moim zdaniem tak nie powinno byc!

  • 2. Data: 2011-04-10 10:59:55
    Temat: Re: inteligo - wylogowanie - co za badziew
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Maly!

    W niedzielę, 10 kwietnia 2011, o godz. 12:10:40, napisałeś na temat:
    "inteligo - wylogowanie - co za badziew"
    maly mis m...@m...pl, news:inrvms$2eq$1@news.onet.pl

> [...]
    > znow strona do logowania, nic (po prostu otwarta karta sie zamyka).

    > Tez tak macie? Moim zdaniem tak nie powinno byc!

    Tak miałem wczoraj (na IE 8), dziś jest już wylogowanie bez zamykania
    strony i powrót do logowania.

    --
    Hej!
    TZ

    - Żołnierz musi wysoko podnosić nogi i być dzielny. -

  • 3. Data: 2011-04-10 13:12:03
    Od: maly mis <m...@m...pl>

    > Tak miałem wczoraj (na IE 8), dziś jest już wylogowanie bez zamykania
    > strony i powrót do logowania.

    opera niestety nadal zamyka karte bez powrotu do logowania

  • 4. Data: 2011-04-11 20:17:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-10 15:12, maly mis wrote:

    > opera niestety nadal zamyka karte bez powrotu do logowania

    Problem Opery - "frontem do klienta" powoduje, ze po wylogowaniu, da sie
    wrocic do serwisu transakcyjnego i zobaczyc co sie tam robilo (problem
    znany od 2008 roku w wiekszosci bankow, wystepuje w kolejnych wersjach
    przegladarki). Stad zamykanie karty w Operze - troche drastyczne
    rozwiazanie ;) nie wiem czy na stale, czy na dluzej.

    Problem dotycyz tej konkretnej przegladarki i nie tylko Inteligo, ale i
    innych bankow.

    Swoja droga - po wylogowaniu sie - az tak potrzebna jest ci ta karta, ze
    uwazasz, ze badziew? To dla Twojego bezpieczenstwa ;) maly misu

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 5. Data: 2011-04-12 10:58:37
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 11 Apr 2011 22:17:18 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > przegladarki). Stad zamykanie karty w Operze - troche drastyczne
    > rozwiazanie ;) nie wiem czy na stale, czy na dluzej.

    Nie mam Inteligo -- w iPKO tez robicie taka szopke? A jak sobie radzicie
    z tym, ze taka zamknieta karte mozna ze smietnika wyjac?

    BTW, do danych ,,wrazliwych'' w O. sluza:
    http://help.opera.com/Windows/11.01/pl/tabs.html#pri
    vate

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2011-04-12 13:05:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/11/2011 3:17 PM, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Swoja droga - po wylogowaniu sie - az tak potrzebna jest ci ta karta, ze
    > uwazasz, ze badziew? To dla Twojego bezpieczenstwa

    Michal,
    a czy bezpieczenstwa moich nerwow moglibyscie po wygasnienciu sesji nie
    wyswietlac tego glupiego komunikatu przy zamykaniu okna przegladarki.
    Szlag zaczyna mnie trafiac.

    A najlepiej jabyscie w ogole mogli ten badziew wywalic.
    wiem, ze to dla mojego dobra, ale moze jednak ci sie uda.