  • 31. Data: 2008-10-10 07:27:16
    Temat: Re: KK na kartki? ;)
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    MarekZ pisze:
    > Pisząc "płaska" zapewne miałes na myśli "debetowa".

    tak, skrot myslowy, niepoprawny

  • 32. Data: 2008-10-10 07:42:53
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    otrov pisze:
    > PS. Na giełdzie tez można stracić. I to więcej niż na kartach. Też
    > trzeba zakazać!

    ale na gieldzie zazwyczaj "nie gra" Kowalski, ktory zarabia 1000zl
    a KK wciskana jest kazdemu, a o tym jak i kiedy sciagane sa odsetki
    napisane jest drobnym maczkiem i w taki sposob, ze ten prosty czlowiek
    tego nie zrozumie, wciskajacy tylko informuje, ze np. 52 dni za darmo,
    tu jest podstawowa nieuczciwosc bankow

    no cobys nie powidzial w stylu, ze sie trzeba bylo uczyc, to jest to
    żerowanie na biednych, prostych ludziach ... koniec kropka peel jak mowi
    moja córka

    ktos powie, ze socjalizm sie skonczyl, niech kazdy dba o siebie ...
    no to dopuscmy dalej systemy argentynskie, naciagaczy z tele2,
    zlikwidujmy stanowisko powiatowego rzecznika konsumentow

    jestem przeciwny nadmiernej ingerencji panstwa w gospodarke, ale nie w
    przypadku jawnej nieuczciwosci

    ja osobiscie KK nie chce z tego powodu, zeby nie kontrolowac kolejnej
    rzeczy i ie zastanawiac sie ile moge wydac, ile bede w stanie splacic,
    itd ... wole wydawac swoje pieniadze

  • 33. Data: 2008-10-10 07:50:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    otrov pisze:[...]

    > Bo tu nie chodzi o to, że ty i ja zarabiamy na kartach, ale o to, że
    > Banki Spółdzielce nie mogą na nich zarobić.

    A ktoś im zabrania wydawania KK?

    KJ

  • 34. Data: 2008-10-10 07:53:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 09:42, Wojtaszek <a...@...pl> wrote:

    > ja osobiscie KK nie chce z tego powodu, zeby nie kontrolowac kolejnej
    > rzeczy i ie zastanawiac sie ile moge wydac, ile bede w stanie splacic,
    > itd ... wole wydawac swoje pieniadze

    A ja sie zastanawiam, czy uda mi sie dostac 6-a KK (po drodze doszla 5-
    a z cerrefour - dawali bony na 100 zl to wzialem z minimalnym
    oferowanym limitem 500 zl i bezplatnym wydaniem pod warunkiem 3-ch
    zakupow w przeciagu 3-ch miesiecy).

  • 35. Data: 2008-10-10 07:55:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtaszek pisze:

> [...]
    > napisane jest drobnym maczkiem i w taki sposob, ze ten prosty czlowiek
    > tego nie zrozumie, wciskajacy tylko informuje, ze np. 52 dni za darmo,
    I jeśli nie rozumie, to nie powinien się w to pakować. Ja np. poległem
    na czytaniu regulaminu (lub umowy) karty GE. I jej nie wziąłem. Proste?
    proste.

    [...]

    > ja osobiscie KK nie chce z tego powodu, zeby nie kontrolowac kolejnej
    > rzeczy i ie zastanawiac sie ile moge wydac, ile bede w stanie splacic,
    > itd ... wole wydawac swoje pieniadze

    Chwali ci się, ale dlaczego mi chcesz tego zabronić?
    KJ

  • 36. Data: 2008-10-10 08:48:27
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Wojtaszek <...@...pl> writes:
    >
    > [...]
    > I chwała Ci za to. Dlaczego jednak chcesz _innym_ ograniczać dostęp do kart?

    Z tego samego powodu co do broni, narkotykow i alkoholu

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 37. Data: 2008-10-10 10:08:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > a z cerrefour - dawali bony na 100 zl to wzialem z minimalnym
    > oferowanym limitem 500 zl i bezplatnym wydaniem pod warunkiem 3-ch

    tej nie ma w BIK, też mam z min. limitem 500 zł, ale dostałem "tylko"
    bon na 50 zł + starter ichniej telefonii komórkowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2008-10-10 11:59:17
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Jakie córki? Synowie muszą być liczeni tak samo, bo inaczej brukselskie
    > politbiuro podniesie wrzask, że dyskryminacja i nietoleracja :-P

    No wiesz, bo corce to posag trzeba kupic ;)

    --

    Pozdrowka

    KOMTUR
    www.jarekmrzyglod.com

  • 39. Data: 2008-10-10 13:32:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 10 Oct 2008 08:44:40 +0200, Mithos napisał(a):

    > KK moze byc calkowicie darmowa, a co wiecej dzieki niej mozna zarabiac.
    > Ja mam teraz 3 KK i na nich zarabiam. W dodatku nic mnie one nie
    > kosztuja. Czary jakies.

    Nie czary, tylko gra z suma zerową.
    Żebyś Ty zarobił, to ktoś inny musi stracić.
    I nie zapominajmy, że najwięcej na tym wszystkim zawsze zarabia bank.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2008-10-10 14:08:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 10 Oct 2008 06:38:55 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Hint: mam kuchenkę w domu, ale gotować nie umiem ;-)

    Ale przynajmniej wiesz, ze nie należy zostawiać kuchenki z odkręconym
    kurkiem. A większość ludzi dostających KK nie posiada nawet takiego
    poziomu świadomości i doświadczenie w tej materii dobywają dopiero
    płacąc frycowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof