  • Data: 2008-12-12 21:45:19
    Temat: KK - pytań kilka
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem na etapie wyboru karty kredytowej i nie do końca mogę się
    zdecydować, przejrzałem różne oferty, poczytałem co jest istotne przy
    wyborze karty. Przed podjęciem decyzji miałbym jeszcze kilka pytań do
    osób bardziej obeznanych w temacie:
    Na co oprócz: okresu bez odsetek, wysokości odsetek, kosztu wydania
    oraz opłaty rocznej powinienem zwrócić uwagę?
    Czy są takie kk, które umożliwiają zrobienie przelewu i zapłaty np. za
    czynsz i traktują taką operację jak zapłatę przy użyciu karty?
    Dodam, że karty planuję używać raczej sporadycznie (aktualnie nie
    posiadam i sobie radzę), zależy mi na niskich kosztach utrzymania oraz
    kredytu - pewnie jak każdemu (
    Jeżeli ktoś może polecić dokładny produkt to będę wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Waldek