  • 1. Data: 2005-10-19 17:04:00
    Temat: KK, splata
    Od: Krzysiek <s...@p...pl>

    Witam
    Czy jest możliwe spłacenie jednej KK druga KK, tak aby nie rozdrobnić
    sie i nie pamiętać o terminie spłat obu kart, a przy okazji wytworzyć
    obrót na drugiej, dzięki tej pierwszej :)
    Mam na myśli karty mBanku i BZWBK, obawiam sie ze cos takiego nie jest
    możliwe, ale chciałbym sie upewnić

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-10-19 17:41:26
    Temat: Re: KK, splata
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > obrót na drugiej, dzięki tej pierwszej :)
    > Mam na myśli karty mBanku i BZWBK, obawiam sie ze cos takiego nie jest

    Niektóre banki pozwalają na spłacanie KK innego banku swoja KK, ale raczej
    nie dzieje się to automatycznie tylko trzeba się pofatygować z wyciągiem do
    banku, tam zrobią sobie xero i wypełnisz jeszcze blankiet przelewu. Tyle z
    mojego doświadczenia.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 3. Data: 2005-10-19 19:32:46
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    ale spłacany kredyt zostanie potraktowany jak wypłata gotówki i cała
    operacja będzie mało opłacalna

  • 4. Data: 2005-10-19 19:47:30
    Od: "Misiu" <m...@o...pl>

    hmm a jakby zrobic tak :

    Idziemy powiedzmy do okienka posrednika PKO BP ( czy gdzies indziej) i
    robimy splate karty kredytowej na druczku na tkaim jak sie robi powiedmzy
    oplaty czy cos takiego i placimy za operacje druga karta kredytowa to tez
    liczy sie jakos wyplata gotowki?

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:435699ee$0$5444$f69f905@mamut2.aster.pl...

  • 5. Data: 2005-10-19 20:14:41
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    wiadomości news:435699ee$0$5444$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > ale spłacany kredyt zostanie potraktowany jak wypłata gotówki i cała

    Mylisz się. Zostało to potraktowane jako operacja bezgotówkowa.
    Marcin_P.