  • Data: 2006-10-19 16:06:36
    Temat: KK w BPH a wpis do BIKu
    Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam problem z karta kred.BPH zaleglosc trafila do komornika mimo ze splacalem
    regularnie tyle ze czasem nizsze kwoty i mimo ostatniej wplaty, bank i tak
    wystapil o bankowy tytul egzekucyjny.
    czy ktos sie orientuje czy w tym momencie mam pozamiatane (mialem wlasnie za
    miesiac ubiegac sie o kredyt hipoteczny) i bede widnial teraz w BIKU z
    adnotacja o tej egzekucji, czy tez bank BPH nie wpisuje w ogole kart
    kredytowych do BIKu , albo moze czy wpisuje "trudne przypadki" chciaz ja
    uwazam ze splacalem te karte wiec jestem fair. Teraz nie mam wyjscia tylko
    zaplacic od razu reszte z kosztem komornika.
    Wiem moge sie starac o swoj raport z infomonitora albo BIKu ale to trwa a
    musze wiedziec w miare szybko czy jest jakas szansa ze nie bede jednak wpisany
    i gdy szybko splace pozostalosc (tzn ok 2 tys ktore mi zostalo).
    Aha- oficjalnie BPH nie wypowiedzial mi na pismie umowy kredytu tylko sprawa
    trafila do jakiejs firmy windykacyjnej.i to chyba oni mimo ze wplacalem,
    skierowali sprawe do komornika.
    I czy mam szanse na otrzymanie kredytu hipotecznego o ile nie ma na razie
    adnoitacji w BIK.
    Czy wpis o egzekucji jestr w momencie przekazania sprawy do komornika w
    momencie jej bezskutecznej egzekucji czy kiedy.
    Dodam, ze pomimo ze splacalem czasem z opoznieniem to jednak splacalem a bank
    polecial po bandzie i najlepsze ze w tym postanowieniu o wszczeciu egzekucji w
    ogole nie uwzglednili tych wplat ktore robilem.
    pzdr
    tromba99