eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminieKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
    Date: Wed, 21 Sep 2005 09:38:37 +0000 (UTC)

    Witam,
    Chcialem podpytac sie, czy ktos z grupowiczow mial kiedys sytuacje jak w
    tytule i czy udalo sie moze komus znieczulic w jakis sposob efekty takiego
    zaniedbania?
    Karte (citibank) mam od kilku lat (co prawda chcialem juz kilka razy z niej
    zrezygnowac, ale ciagle odnawiana jest za darmo, wiec ja trzymam) i nigdy nie
    mialem z nia zadnych przygod. Zawsze przychodzil wyciag, splacalem 100% w
    terminie. Tak naprawde to trzymam ja wylacznie dla rabatow w niektorych sklepach.
    Ostatni wyciag jednak do mnie nie doszedl, ja - gapa - nie pilnowalem tego i
    zorientowalem sie dopiero jak zadzwonili do mnie z banku, ze jest juz 20. a ja
    mialem splacic karte do 12. Od razu zrobilem przelew na wyrost, splacajac
    nawet zadluzenie z obecnego okresu rozliczeniowego.
    Teraz zastanawiam sie, czy w ogole ma sens dzwonienie do banku i proba
    reklamacji (chociazby oplaty za nieterminowa splate)?
    Wiem, ze powinienem tego pilnowac, ale wyciag do mnie naprawde nie dotarl, nie
    wiem, czy bank nie wyslal, czy poczta zgubila.
    Moze komus udalo sie jakos dogadac z bankiem?
    Teraz widze, ze te lichwiarskie odsetki zrekompensuja pewnie wszystkie
    anulowane wczesniej oplaty za wydanie karty...
    Zawsze smialem sie z tych, ktorzy korzystaja z kredytu na karcie, a tu sam w
    to wpadlem ...
    Pozdrawiam,
    Marcin