  • 1. Data: 2009-09-23 17:25:56
    Temat: KK wynalazek dla biedaków
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    nie mam KK

    ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

    wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

  • 2. Data: 2009-09-23 17:27:53
    Temat: Re: KK wynalazek dla biedaków
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 19:25, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > nie mam KK
    >
    > ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK
    >
    > wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

    Chwalisz sie czy zalisz?

  • 3. Data: 2009-09-23 17:42:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

    Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
    KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.
    Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna
    kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to
    KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

    Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie
    dla Ciebie ten produkt :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-09-23 18:03:19
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1@news.onet.pl>:
    > Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna
    > kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to
    > KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

    a co ma limit do posiadanej kasy?

    pozdr, rdx
    http://czyinternetdziala.pl

  • 5. Data: 2009-09-23 18:26:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wrote:
    > nie mam KK
    >
    > ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK
    >
    > wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

    Wyczyn nie lada. Nalezy ci się medal z kartofla.

  • 6. Data: 2009-09-23 18:31:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > *SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1@news.onet.pl>:

    > a co ma limit do posiadanej kasy?

    To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-09-23 19:19:21
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    radxcell wrote:

    > a co ma limit do posiadanej kasy?

    "ma kase" to chyba była przenośnia ;)

    Nie sądzę by KK były dobrym produktem tylko dla osób mających w domu
    schowek pancerny :)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 8. Data: 2009-09-23 19:22:18
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *SDD* wrote in <news:h9dpiu$2b6$1@news.onet.pl>:
    > Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

    aha, ok.

    generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a
    nie odwrotnie.

    pozdr, rdx

  • 9. Data: 2009-09-23 19:57:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> writes:

    > Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna
    > kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to
    > KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

    Nic z tych rzeczy, taki wynalazek jest bez sensu. KK z limitem
    wielokrotnie przekraczajacym dochody, zdecydowanie lepiej.
    No chyba ze ktos nigdy nie ma zamiaru wydac w ciagu ~ 2 miesiecy wiecej
    niz zarabia w ciagu tygodnia - podejrzane.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2009-09-23 20:19:49
    Temat: Przeczytaj to