  • 21. Data: 2003-11-28 20:08:34
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> napisał(a):

    > No to co??? Ustawowe 150Euro to niewiele ponizej 700 zl wiec te
    > piec setek z kazdej szkody w razie czego spokojnie mozna przerzucic
    > na klienta, nieprawdaz?

    Oczywyście że można przeżucić. Ale po co mi wtedy takie ubezpieczenie? Dla
    niecałych 200pln tyle zachodu i szumu o ubezpieczeniu? Bo przecież jeśli
    fraudy będą na kwotę powiedzmy 5000pln to moja odpowiedzialność za nie
    ogranicza się do kwoty około 700. Jeśli z tego mój wkład jest 500. To ja
    zyskuje nie całe 200pln. I to wielkich bojach o uzyskanie odszkodowania, bo
    przecież sami mi go nie wypłacą. Jeśli to ubezpieczenie w kwestii wkładu
    własnego nie uległo zmianie (jak będę następnym razem w oddziale to wezmę
    warunki czy faktycznie tak jest) to jest to jedno z durniejszych ubezpieczeń
    jakie można byłoby wymyśleć:)
    Pozdrawiam
    DzonyBigut