  • 1. Data: 2005-06-16 08:27:52
    Temat: Karta BPH PremiumClub
    Od: Przemek Jaroszewski <p...@c...pl>

    Jeżeli ktoś z grupowiczów korzysta z tej karty u partnerów PremiumClub,
    a konkretnie w restauracjach KFC i Pizza Hut może się solidnie zdziwić -
    jest spore prawdopodobieństwo, że na koncie punktowym nie pojawiły się
    żadne punkty od tych partnerów. Dowcip polega na tym, że terminale
    rejestrujące transakcję w systemie PremiumClub zamiast numeru konta PC,
    umieszczonego na odwrocie karty odczytują numer karty kredytowej. Taka
    transakcja nie jest poprawnie rejestrowana i punkty się nie naliczają -
    sprawdzone wielokrotnie. PC uznaje reklamacje, ale chyba mało osób zdaje
    sobie sprawę, że tak jest. Tymczasem PC wie o problemie już od dobrych
    kilku miesięcy i nie potrafi go rozwiązać. Nie wiem, czy wina leży po
    stronie ich systemu, czy po stronie BPH i złych danych na pasku karty.

    Piszę na pbb, bo sprawa dotyczy wyłącznie kart kredytowych BPH PC. Mam
    nadzieję, że komuś ta informacja się przyda. Ilość punktów można
    sprawdzić na stronie www.premiumclub.pl

    Przemek