  • 1. Data: 2005-06-16 07:20:26
    Temat: Tylko nie Onet
    Od: rosaldo <r...@w...pl>

    Tylko nie onet!
    Założyłem konto na zawsze za jakieś 200zl w mail.onet.pl
    Filtry antyspamowe (mimo obiecanek) nigdy nie działały nawet dobrze.
    Niedawno zaproponowano mi super korzystną ofertę przejścia za darmo do
    skrzynki 1GB na poczta.onet.pl. Okazało się że login już nie jest SSL
    tylko zwykły na porcie 110. Ponadto przy okazji zmieniono umowę, że w
    tej chwili mogą po prostu wypowiedzieć umowę bez zwrotu pieniędzy, a za
    to co już jest będą mogli wkrótce zażądać opłaty.
    I chyba o to chodziło, żeby wydrzeć ze mnie kolejne pieniądze.
    To zykłe chamstwo.
    rosaldo

  • 2. Data: 2005-06-16 07:28:21
    Temat: Re: Tylko nie Onet
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-16 09:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    rosaldo, gdy pisał(a):

    ntg

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2005-06-16 10:04:11
    Od: "ciekawski" <...@...a>

    Użytkownik "rosaldo" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już jest będą mogli wkrótce zażądać opłaty.
    > I chyba o to chodziło, żeby wydrzeć ze mnie kolejne pieniądze.
    Nie czytasz nowej umowy i tak po prostu podpisujesz a pozniej masz
    pretensje?
    Głupota kosztuje....

    ciekawski

  • 4. Data: 2005-06-17 05:28:00
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "rosaldo" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko nie onet!
    > Założyłem konto na zawsze za jakieś 200zl w mail.onet.pl

    Słono jak za założenia konta. W mbanku masz konto za darmo.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-06-17 14:09:16
    Od: Robert Gral <s...@p...onet.pl>

    rosaldo <r...@w...pl> wrote in news:d8r9hd$997$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Tylko nie onet!
    > Za?o?y?em konto na zawsze za jakieś 200zl w mail.onet.pl
    > skrzynki 1GB na poczta.onet.pl.

    www.poczta.fm lub www.o2.pl

    Konta 1GB za darmo i w przypadku o2.pl znikoma ilosc reklam

    > Okaza?o si? ?e login ju? nie jest SSL
    > tylko zwyk?y na porcie 110.

    Mozna ustawic szyfrowanie polaczen