  • 1. Data: 2005-06-16 08:27:48
    Temat: Inwestcja , ubezpieczenie - co wybrać
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Pracuje zagranicą niestety bez tzw "zus-u"
    chciałbym w Polsce gromadzić pieniadze (może w funduszu ?)
    na emeryture niewiem co wybrać , bardziej zależy mi na lokowaniu
    pieniedzy niz na ubezpieczeniu na życie , co polecacie ?

  • 2. Data: 2005-06-16 08:42:54
    Temat: Re: Inwestcja , ubezpieczenie - co wybrać
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tomek wrote:
> [...]
    > na emeryture niewiem co wybrać , bardziej zależy mi na lokowaniu
    > pieniedzy niz na ubezpieczeniu na życie , co polecacie ?

    A po co w Polsce?
    Tam jakis plan emerytalny zaloz - nie bedziesz mial ryzyka kursowego.
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-16 11:28:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A po co w Polsce?
    > Tam jakis plan emerytalny zaloz - nie bedziesz mial ryzyka kursowego.

    A jeżeli oprócz tego chce coś założyc w Polsce, to najlepiej po prostu
    wybrać jakiś zwykły FI, a nie coś specjalnie "emerytalnego", bo jak na razie
    w Polsce wszelkie formy oszczędzania "emerytalnego" nie są zbyt ciekawe.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-06-18 15:01:41
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

> [...]
    razie
    > w Polsce wszelkie formy oszczędzania "emerytalnego" nie są zbyt ciekawe.

    polecam www.rynek.owg.pl
    Swietne porównanie wyników funduszy emerytalnych.
    Polecam inwestować w Polsce.
    O ile zamierzasz w Polsce spedzic "jesień życia" ... :-)

    AO