  • Data: 2009-10-16 10:20:57
    Temat: Karta PKO BP
    Od: "Alfred" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem dzisiaj kartę kredytowa PKO BP Orlen. Czekam jeszcze na PIN więc
    karta jeszcze nie aktywna. Jedyne co mnie uderzyło to ta karta jest bez
    "chipa". Jest tylko pasek.
    Czy płacąc w sklepie tą kartą będę potwierdzał transakcje PINem czy
    podpisem. Wiadomo że ze względów bezpieczeństwa wolałbym podpisem ale
    podobno KK PKO BP są potwierdzane PINem.

    A nie ma przypadkiem jakiegoś obowiązku, aby wszystkie KK miały "chipa".
    Słyszałem gdzieś że już teraz nie wydaje się już kart z samym paskiem?