  • 11. Data: 2012-11-15 20:41:28
    Temat: Re: Karta Synka i Polcard - err49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 06:05:51 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

    > To płacić ten gaz Syncem czy nie? Bo właśnie mam fakturkę do zapłacenia
    > a nie chce mi się bawić z reklamacjami. Komuś się udało ostatnio?

    Ja zrobiłem drugą płatność i to samo, blokada na karcie ale dla Polcardu
    karta podejżana. Teraz czekam na nową i pierwszą transakcję jaką zrobię
    to u gazownika ciekawe co na to algorytmy Polcardu :) Niestety nie ma tam
    płacę z Synkiem, bo nie byłoby w ogóle problemu.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-11-15 22:01:16
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 20:41:29 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    > to u gazownika ciekawe co na to algorytmy Polcardu :) Niestety nie ma tam
    > płacę z Synkiem, bo nie byłoby w ogóle problemu.

    W mojej gazowni jest i właśnie tak zapłaciłem i przeszło.

  • 13. Data: 2012-11-17 19:36:04
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Piotr Hołda wrote:

    > W mojej gazowni jest i właśnie tak zapłaciłem i przeszło.

    U mnie w eBOK gazowni da sie "Placic z Synkiem".
    Jest nawet mniejsza prowizja, niz przy platnosci karta.
    Ale za gaz lepiej teraz (do konca roku) placic fotokasa Citka: 10%

    --
    pozdr.
    ls