  • Data: 2012-07-07 23:15:59
    Temat: Karta USD, konto USD - potrzebne na wyjazd
    Od: "Geronimo" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Muszę się za jakiś czas wybrać na trochę ponad miesiąc do USA. W związku z
    czym szukam możliwości finansowania się tam z moich środków w Polsce.
    Dodatkowo będę musiał zrobić większy przelew do banku w USA.
    W związku z tym:

    1) Który bank oferuje konto w USD, do którego można wziąć kartę debetową i
    kredytową rozliczane w tej walucie? Najlepiej, jakby nie kasowali za dużo za
    wypłaty za granicą.

    2) Jak najlepiej (najkorzystniej) przewalutować PLN na USD (kwota >40k USD),
    żeby potem to przelać na konto docelowe za granicą?

    W tej chwili mam konto w Multi i kk w Citi. Ale na czas tej akcji mogę
    otworzyć rachunek gdziekolwiek, bo nie spodziewam się konieczności
    utrzymywania tego po powrocie.

    Z góry dzięki za sugestie.

    G.