eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta debetowa BZWBK - ten typ tak ma?Karta debetowa BZWBK - ten typ tak ma?
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta debetowa BZWBK - ten typ tak ma?
    Date: Tue, 8 Nov 2011 17:03:05 +0100
    Lines: 53
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4eb952c1$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1320768193 213.192.88.238 (8 Nov 2011 17:03:13 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:561311
    [ ukryj nagłówki ]

    Z powodu KH zostałem uszczęśliwiony ww. kartą (dotarła 1.11)
    Aktywacja - dowolna transakcja wymagająca PINu lub przez internet, a że i
    tak aby mniej płacić frycowego muszę jakąś transakcję wykonać, a SMSy nie za
    darmo więc jak była potrzeba poszedłem wczoraj do sklepiku za rogiem.
    1 próba - "błąd komunikacji".
    2 próba - "błąd komunikacji".
    zapłaciłem inną kartą (bez żadnych problemów z komunikacją) i pojechałem do
    bankomatu spróbować szczęścia.
    1 próba - "liczba błędnych prób podania PINu przekroczona".
    Ki czort ?
    Za pomocą BZWBK24 (trudno, niech stracę na tych SMS-ach) odblokowałem i
    nadałem swój PIN.
    Przy okazji wypisało mi coś takiego, że PIN się musi zsynchronizować i jeśli
    pierwsza będzie operacja w punkcie usługowym to może wymagać 4 krotnego
    podania PINu.
    Aby tego uniknąć skoczyłem do bankomatu (nie BZWBK) i dokonałem wypłaty -
    pełny sukces ! Taki drobiazg a jak może człowieka cieszyć ;-)
    Dziś miałem okazję (ogólnie nieczęsto mi się zdarza) wykonać tę wymaganą
    transakcję bezgotówkową.
    1 próba - "błędny PIN." - no chyba od wczoraj nie zapomniałem - sprawdzę
    jeszcze raz w bankomacie.
    Aby nie robić sobie więcej wstydu zapłaciłem więc inną kartą (gość musiał
    zawołać kolegę i razem po 2 minutach udało im się terminal odblokować).

    Pytania:
    Czy ktoś coś takiego przerabiał ?
    Czy muszę znaleźć jakiś sklepik bez kolejki aby te 4 próby podawania pinu
    przećwiczyć uprzedziwszy wcześniej obsługę, że to nie jest kradziona karta
    tylko ten typ tak ma ?
    Te 4 próby wydają mi się sprzeczne z tym, że po 3 nieudanych próbach karta
    się blokuje.
    A może wystarczy 4 razy przy różnych okazjach po jednym razie (zostały mi
    3 - może trzeba jeszcze jedną, potem bankomat (aby się nie zablokowało) i
    znów dwie) ?
    A może od wczoraj do dzisiaj to za krótko, ale w bankomacie już wczoraj
    zadziałało ?
    A może powinienem poszukać bankomatu BZWBK i tam wypłacić to się
    zsynchronizuje ?

    Od "osobistego doradcy klienta" (zapytałem mailem wczoraj) dowiedziałem się
    że jest zdziwiony tą informacją o 4 próbach. No cóż. Ja też.
    P.G.
    P.S.
    Odkryłem dziś na kopercie z PINem napis: 2011-11-06, co może wyjaśniać
    wczorajsze kłopoty (poza treścią wszystkich uzyskanych komunikatów), choć
    nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, aby mnie zmuszać zaraz po
    przyjściu karty do biegania do sklepu, czy bankomatu.
    Istnieje oczywiście pewne prawdopodobieństwo, że dziś wpisałem zły PIN, ale
    ustaliłem sobie PIN bardzo łatwy do zapamiętania dla mnie więc bardzo nisko
    oceniam to prawdopodobieństwo. Kart używam już ładnych kilka lat i jeszcze
    nigdy nie miałem problemów z żadnym PINem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1