  • Data: 2004-05-13 19:21:01
    Temat: Karta kredytowa BPH i inne
    Od: "Coronado" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam od jakiegos czasu zagranica gdzie mam konto bankowe i pare kart
    kredytowych. Pech chcial, ze mam rowniez karte kredytowa MasterCard w BPH.
    Mam tam przyznany jakis limit. Poniewaz, jak zaznaczylem na poczatku, troche
    sie przwyczailem do bankow i kart kredytowych dzialajacych normalnie, bardzo
    sie ostatnio zdziwilem, ze mimo, ze przeleje na karte MasterCard w BPH kwote
    wielokrotnie wieksza niz przyznany limit to mimo to mozge dokonywac
    transakcji tylko do wysokosci przyznangeo limitu?!?!??! Przeciez to jest
    absurdalne!!! Przeciez na wiekszym obrocie na karcie tylko zarabiaja!

    Czy wszystkie karty kredytowe w Polsce tak dzialaja? Jezeli nie wszystko to
    czy ktos moze wie, czy jest jakas instytucja w Polsce gdzie moglbym dostac
    taka karte BEZ osobistego stawiania sie w banku?

    A przy okazji czy jest ktos na grupie kto uzywa konta Se-tfu-zam z innej
    strefy czasowej? Chcialbym sie dowiedziec czy tak czesto jak ja macie ochote
    kopnac w komputer jak wspanialy Se-tfu-zam radosnie informuje, ze "Podana
    data wykonania przelewu nie jest data wieksza lub równa od daty dzisiejszej.
    Prosze ponownie zlozyc przelew". Najgorsze jest to, ze wszystkie wklepane
    dane znikaja (nawet jak sie kliknie zapamietaj dane). Strasznie wkurzajace.
    W banku poradzili mi zebym sobie date w komputerze przestawil albo robil
    przelew odroczony z data do przodu...

    Pozdrawiam
    Coronado