  • 1. Data: 2008-11-12 21:25:56
    Temat: Karta kredytowa w Polbanku - zmiana na jakas inna
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Witam,

    jakis czas temu potrzebowalem posiadac karte kredytowa, jako, ze mialem
    konto w Polbanku i pojawila sie oferta kredytowek, ktora mi sie
    podobala, to sobie ja zalozylem. Oczywiscie korzystalem z niej dosc
    okazjonalnie, zeby wyrobic sobie bezplatnosc i splata tej karty byla
    zawsze w terminie. Ostatnio pojawila sie nawet dodatkowa funkcjonalnosc
    - automatyczna splata tej karty. Oczywiscie zadzwonilem na infolinie,
    zamowilem ta usluge, dopytalem sie, czy ona zadziala w nastepnym
    miesiacu (pani powiedziala, ze zadziala) i tyle. Jako, ze bylem dosc
    zajety w okresie splaty karty (wiem, ze mnie to nie tlumaczy) okazalo
    sie dwa dni po ostatecznym terminie splaty, ze jednak usluga nie
    zadzialala. Splacilem zadluzenie, zaplacilem paredziesiat zlotych oplat
    i zlozylem reklamacje. Niestety wyglada na to, ze reklamacja nie zostala
    uznana (czekam na potwierdzenie listowne) i co najlepsze - ze taka
    usluga u mnie nie jest wogole aktywna. Czy cos jeszcze da sie z tym
    zrobic? Gdzies to wyslac? Czy to bedzie widoczne w BIKu? Czy da sie to
    jakos skomentowac, czy wymazac?
    Poza tym to bylo cos, co przelalo czare goryczy korzystania z tego
    banku. Chyba juz nie chce tej karty, dlatego szukam czegos w
    zastepstwie. Nie chce za ta karte placic, wiec idealnie by bylo, zeby
    wydanie bylo bezplatne i korzystanie tez, w przypadku spelnienia jakichs
    w miare niewygurowanych warunkow (ilosc transakcji, ewentualnie nie
    jakas astronomiczna kwota). Dobrze by bylo, zeby ta karta miala jakis
    sensowny podglad w necie i jakby dalo sie ja jakos latwo splacac.
    Jesli komus cos przychodzi do glowy, to bede bardzo wdzieczny :)

    dziekuje z gory za pomoc

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 2. Data: 2008-11-12 21:33:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won> writes:

> [...]
    > na infolinie, zamowilem ta usluge, dopytalem sie, czy ona zadziala w
    > nastepnym miesiacu (pani powiedziala, ze zadziala) i tyle. Jako, ze
    Nazwisko pani masz? Termin rozmowy pamiętasz?
> [...]
    > paredziesiat zlotych oplat i zlozylem reklamacje. Niestety wyglada na
    > to, ze reklamacja nie zostala uznana (czekam na potwierdzenie

    Czy powołałeś się na tą rozmowę? Kazałeś ją znaleźć i odsłuchać?
    KJ

  • 3. Data: 2008-11-13 02:45:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 22:25:56 +0100, Piotrek "Alchemik" napisał(a):

> [...]
    > sensowny podglad w necie i jakby dalo sie ja jakos latwo splacac.
    > Jesli komus cos przychodzi do glowy, to bede bardzo wdzieczny :)

    Multibank - zwolnienie z opłat przy średniej 10 transakcji / miesiąc z
    ostatniego roku AFAIR. Podgląd przez WWW rewelacyjny - masz wszystko
    łącznie z blokadami i ich szczegółami. Kartę spłacasz dwoma kliknięciami (i
    wpisaniem kwoty ;)

    Jest też spłata automatyczna i możesz ją sobie włączyć lub wyłączyć sam (z
    określeniem % spłaty zadłużenia przez automat) - ale z tego nie korzystam,
    więc nie powiem czy i jak to działa.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2008-11-13 06:11:33
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > ostatniego roku AFAIR. Podgląd przez WWW rewelacyjny - masz wszystko
    > łącznie z blokadami i ich szczegółami. Kartę spłacasz dwoma kliknięciami

    Ja wiem czy podglad taki rewelacyjny maja... jakos mbankowy mi lepiej lezy.

    Przy przeniesieniu do Multi daja +20%. Dowiedzialem sie, ze od ok. 2
    miesiecy nie przenosza kart z mbanku.

  • 5. Data: 2008-11-13 08:53:39
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Szymon pisze:

    > Przy przeniesieniu do Multi daja +20%. Dowiedzialem sie, ze od ok. 2
    > miesiecy nie przenosza kart z mbanku.

    Faktycznie, właśnie dzwoniłem do Multibanku i pani poinformowała mnie
    że nie ma takiej możliwości. Oj, obym nie zaczął żałować że trafiłem z
    deszczu pod rynnę... :(

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 6. Data: 2008-11-13 09:12:24
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <p...@g...com>

    On Nov 12, 10:33 pm, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Nazwisko pani masz? Termin rozmowy pamiętasz?

    Termin rozmowy znam, 2 pazdziernika, jakos po 9. Niestety nazwiska nie
    zapamietalem.

    > Czy powołałeś się na tą rozmowę? Kazałeś ją znaleźć i odsłuchać?
    > KJ

    Powolalem sie, ale nie kazalem odsluchiwac. Mysle, ze zloze jeszcze
    jedna reklamacje.

    Dzieki

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-11-14 12:57:42
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 12 Lis, 22:25, "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>
    wrote:
> [...]
    > usluga u mnie nie jest wogole aktywna. Czy cos jeszcze da sie z tym
    > zrobic? Gdzies to wyslac? Czy to bedzie widoczne w BIKu? Czy da sie to

    Ja mam nawet u nich taką sytuacje, że złożyłem na piśmie dyspozycje -
    mam ich pieczątkę i podpis pracownika na potwierdzeniu - a dyspozycji
    oczywiście nie wykonali.
    Jak bym jeszcze udowodnił, że poniosłem jakąś strate z tego powodu to
    mógłbym się starać o odszkodowanie. Tylko kto ma na to czas...