  • Data: 2005-07-21 18:45:52
    Temat: Karta kredytowa z MB
    Od: "Helmar" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kartę kredytową z MultiBanku z określonym limitem. Większość gotówki z
    tej karty wyciągałam z bankomatu. Teraz bankomat mi mówi że nie mam tyle
    pieniędzy żeby wypłacić a jak sprawdzam saldo to mam do wykorzystania
    jeszcze połowe dostępnego limitu. Udałam się do placówki MB z zapytaniem, a
    oni mi odpowiedzieli że połowe moge wypłacić z bankomatu a drugą połową mam
    płacić za zakupy.

    Jak inaczej mogę wyciągnąć pieniądze z tej karty ( prócz zakupów ), żeby
    mieć gotówkę w portfelu??

    Z poważaniem;
    Anna