  • Data: 2004-01-28 14:26:41
    Temat: Karta w mbanku
    Od: "Grzegorz Biskup" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem juz druga karte VE, ale jej termin ważnosci skonczyl sie z koncem
    roku. w poprzednim roku, czyli 2002 otrzymalem karte duzo przed koncem roku,
    wiec bylo spokojnie i milo.
    a teraz zaczal sie problem, karty nie otrzymalem, dodatkowo co rozmawiam z
    mLinia to mowia ze karta zostala wyslana pod koniec listopada, wiec na
    pocztaku stycznia zastrzeglem ja i poprosilem i wygenerowanie nowej, mialo to
    trwac 3 dni robocze, i wysylka maksymalnie do 14 dni roboczych.
    dzis jest 28 styczen a ja karty nadal nie mam.
    zastanawiam sie na zmiana banku.
    i mam pytanie czy ktos z Was juz mial podobne sytuacje??

    gdyby nie to ze moge zrobic przelew na inne konto bylbym bez srodkow,
    bardzo fajny ten mbank byl do tej pory
    ale teraz juz zmieniam o nim zdanie
    i takie robienie ludzi w balona mi sie nie podoba