  • Data: 2006-04-05 20:57:31
    Temat: Karta ze zdjęciem multiB+R Zet
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie słyszeliście reklamy jesli słuchacie Radia Zet - Trójka niestety
    ma u mnie duże zakłócenia.
    Wcześniej sprawdzałem karty kredytowe, a dziś usłyszałem reklamy - karta
    waszych marzeń ... normalnie (zdjęcie jakie się dostarczy, itd). Taki
    szczegół, który wcześniej wyczytałem, więc ta reklama teraz raczej mnie
    mierzi - za przewalutowanie życzą sobie 2% (w TOiP piszą "_może_ być
    pobrana opłata 2%"). Wg mnie to znaczy, że zapłacisz za coś zagranicą, a
    doliczają niemalże jak za wypłatę z bankomatu :) Jakoś o tym nie
    wspominają w reklamie :) Czy inne karty mają podobną subtelną "zaletę"?
    Leszek