  • Data: 2006-04-05 21:06:28
    Temat: Re: Karta ze zdjęciem multiB+R Zet
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
    news:e11b08$kap$1@main.viknet.pl...
    > szczegół, który wcześniej wyczytałem, więc ta reklama teraz raczej mnie
    > mierzi - za przewalutowanie życzą sobie 2% (w TOiP piszą "_może_ być
    > pobrana opłata 2%"). Wg mnie to znaczy, że zapłacisz za coś zagranicą, a
    > doliczają niemalże jak za wypłatę z bankomatu :) Jakoś o tym nie
    > wspominają w reklamie :) Czy inne karty mają podobną subtelną "zaletę"?

    Za granica to musisz wziac pod uwage cale koszty transakcji, czyli
    ile tak naprawde bedzie Cie kosztowalo 1 euro/usd czy co sobie chcesz.
    Ja Ci moge zamienic zlotowki na euro bez zadnej prowizji po kursie
    5 pln - 1 euro. A w banku zaplacisz 2% prowizji ale kurs bedzie
    4,2 pln - 1 euro. Gdzie pojdziesz wymieniac zlotowki na euro?

    Pozdrawiam

    Marcin