  • 1. Data: 2009-07-21 18:45:14
    Temat: Karty Alior - czas oczekiwania
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W poniedziałek w systemie dwie nowe karty ukazały mi się w systemie
    online jako nieaktywne. Czy to znaczy, że bank :

    - wysłał karty do mnie,
    - wyprodukował karty,
    - przyznał mi karty i dopiero je wyprodukuje, a następnie wyśle ?

    Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-07-21 19:01:30
    Temat: Re: Karty Alior - czas oczekiwania
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:45:14 +0200, Mithos napisał(a):

    > Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek
    > plastiku.

    To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w
    piątek, są wakacje ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-07-21 19:17:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w
    > piątek, są wakacje ;-)

    Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.

    ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-07-21 21:04:31
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > - przyznał mi karty i dopiero je wyprodukuje, a następnie wyśle ?
    >
    > Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

    Niech jakiś pracownik Aliora się wypowie.
    :>

    zyga

  • 5. Data: 2009-07-21 21:09:57
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com>
    wrote in message news:h459d6$p2$2@news.interia.pl...

    > Niech jakiś pracownik Aliora się wypowie.
    > :>

    No, dawaj ;)

  • 6. Data: 2009-07-21 21:23:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Lip, 21:17, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.
    >
    > ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.
    >
    > --
    > Mithos

    Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
    indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
    oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

  • 7. Data: 2009-07-22 16:31:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
    > indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
    > oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

    Karty już mam (obie). Wizualnie ładne...

    Pierwsza transakcja KK Alior, 2 x błędny PIN (na 100% był dobry), za 3
    razem poszło. To normalne ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-07-22 16:45:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Karty już mam (obie). Wizualnie ładne...
    >
    > Pierwsza transakcja KK Alior, 2 x błędny PIN (na 100% był dobry), za 3
    > razem poszło. To normalne ?

    Pewnie pierwsze dwa razy były offline i chip nie umiał zweryfikować
    pinu, bo jeszcze go nie znał.

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-07-22 18:51:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

    > Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

    W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

  • 10. Data: 2009-07-22 19:01:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

    Już mam kartę :)

    Co ciekawe : karta ma tylko jeden rok ważności.

    --
    Mithos