  • 1. Data: 2009-07-21 14:49:15
    Temat: mille-niekompetencja
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Witajcie! Poszedłem dzis do oddziału Mille celem wypowiedzenia umowy Konta
    Student, bo od 1 sierpnia jest płatne. Tam od dwóch pracowników otrzymałem
    informacje, że konto pozostanie dla mnie bezpłatne, ponieważ nie otrzymuje
    wyciągów papierowych. "Ta informacja o opłatach, trafia do wszystkich, a pana na
    100% nie dotyczy". Średnio chciało mi się wierzyć, ale strasznie przekonywali -
    uwierzyłem. Teraz dwa razy dzwoniłem na infolinie i tam mówią, że jednyną
    możliwością darmowego prowadzenia konta jest saldo 5000zł. Kto ma racje? Wydaje
    mi się, że infolinia. Czy jakaś reklamacja albo doniesienie o niekompetencji
    pracowników danego oddziału odniesie skutek?

  • 2. Data: 2009-07-21 14:52:54
    Temat: Re: mille-niekompetencja
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    bartekk pisze:
> [...]
    > konta jest saldo 5000zł. Kto ma racje? Wydaje mi się, że infolinia. Czy
    > jakaś reklamacja albo doniesienie o niekompetencji pracowników danego

    Niech Ci w oddziale dadza to na pismie - zobaczysz ze albo bedziesz mial
    za free, albo nie dadza - bo nagle cos sobie przypomna...

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 3. Data: 2009-07-21 16:54:13
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h44kob$j6c$1@inews.gazeta.pl...

    > Niech Ci w oddziale dadza to na pismie - zobaczysz ze albo bedziesz mial
    > za free, albo nie dadza - bo nagle cos sobie przypomna...

    to jak sobie przypomna to bedzie (byc moze nieudolne) usilowanie oszustwa
    ciekaw jestem kiedy wkoncu ktokolwiek z klientow jakiegokolwiek banku
    'strzeli' z grubej rury zglaszajac oczywiste przestepstwo.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 4. Data: 2009-07-21 16:59:37
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in message

    > to jak sobie przypomna to bedzie (byc moze nieudolne) usilowanie oszustwa
    > ciekaw jestem kiedy wkoncu ktokolwiek z klientow jakiegokolwiek banku
    > 'strzeli' z grubej rury zglaszajac oczywiste przestepstwo.

    Jesli to dostane jutro na pismie, a okaze sie inaczej w sierpniu, to nie zawaham
    sie.