  • 1. Data: 2009-07-21 11:20:50
    Temat: Open Finance - pakiet oszczednosciowy
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Open reklamuje cos co sie nazywa pakiet oszczednosciowy. W mailach jest:
    - lokata 3 mies - 10%
    - struktura - 100% gwarancji kapitału (oparta na swiatowych indeksach)
    - plan oszczednosciowy 20/80 - zainwestuj 20, zarabiaj na calosci
    Mimialna kwota inwestycji - 10 tys, promocja/oferta do 6go sierpnia.

    Dokladaja do tego nawigacje MioMoov 500.

    Dzis dzwonil do mnie facet od lokat z open ale znal tylko troche szczegolow:
    - lokata - 40% inwestowanej kwoty
    - struktura jest na 4 lata - tez 40% inwestowanej kwoty
    - plan oszczednosiowy - wplaca sie pozostale 20%. Wg goscia od lokat potem
    trzeba cos doplacac regularnie na ten plan.

    Czy ktos zna wiecej szczegolow? Ten plan - o co jest oparty - lokaty,
    funsusze?

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 2. Data: 2009-07-21 16:45:22
    Temat: Re: Open Finance - pakiet oszczednosciowy
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MrMrooz wrote:

    > Czy ktos zna wiecej szczegolow? Ten plan - o co jest oparty - lokaty,
    > funsusze?

    To jest chyba to:
    http://www.structus.pl/analizy/pierwsza-struktura-z-
    regularna-skladka

  • 3. Data: 2009-07-22 08:56:08
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

    > To jest chyba to:
    > http://www.structus.pl/analizy/pierwsza-struktura-z-
    regularna-skladka
    Dzieki, ciut wiecej informacji, ale chyba jeszcze nie wszystko. Moze sprobuje
    bezposrednio z Open. Ten link powyzej jest o czyms co sie juz zakonczylo i
    kwoty sa inne. Ale pewnie pakiet oszczednosciowy to cos podobnego.

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 4. Data: 2009-07-22 10:51:28
    Od: "karolekk" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > bezposrednio z Open. Ten link powyzej jest o czyms co sie juz zakonczylo i
    > kwoty sa inne. Ale pewnie pakiet oszczednosciowy to cos podobnego.

    Linkowany artykuł opisuje ostatnią część tego pakietu - ów plan 20/80 (obecnie
    trwa trzecia subskrypcja). Oprócz tego masz lokatę na 10% i zwykłą strukturę
    Global Market http://www.structus.pl/katalog/global-market-ii-6

    To trzy różne produkty złożone w jedną paczkę.