eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugieKarty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugie
    From: "Dracor" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugie
    Date: Wed, 2 Oct 2002 15:10:38 +0200

    Witam,

    Chcialbym "ponarzekac" na BZ-WBK. Otoz jakis czas temu
    zdecydowalem sie (razem z zona) na karty kredytowe w tym banku.
    Wiecie, sa takie fajne ze zdjeciem i podpisem plus dostep przez
    i-net do historii transakcji.
    Ale pojawil sie problem jak wpisac nasze wspolne zobowiazania
    (mam kredy mieszkaniowy + limity w koncie),
    bo mialy to byc osobne karty dla mnie i mojej zony, a nie jedna
    krata glowna + dodatkowa.
    Panie NIE-dysponentki w oddziale poinformowaly, ze wystarczy
    jak wpisze na siebie te zobowiazania a zonie dam zero zobowiazan.
    Dodatkowo postanowily, ze dopisza do wniosku o karte info, zeby
    te wnioski byly rozpatrywane razem, gdyz rozpatrzenie ich osobno
    nie ma sensu. Bo jakby wpisac mojej zonie tez nasze wspolne
    zobowiazania to ona wogole by nie dostala karty na 100%, a ja
    byc moze, a poza tym wysokosc zobowiazan naszych wspolnych
    bylaby 2x wieksza niz w rzeczywistosci. Sugerowalem tym Paniom,
    ze moze tak podzielic zobowiazania stosunkowo do zarobkow, ale
    nie byl to dobry pomysl z ich punktu widzenia. Bardzo wazne bylo dla
    mnie tez abysmy dostali te karty razem (takl jak bylyby rozpatrywane
    te wnioski) o czym zaznaczylem tym Paniom (niestety nie mam tego na
    pismie). Chcielismy miec albo oboje te karty, albo nie chcielismy zadnej.
    Pytalem dodatkowo, czy moze jakies inne dokumenty chca itp. itd, czy
    napisac gdzie mamy ten kredyt mieszkaniowy - uslyszalem, ze nie
    bo na wniosku jest tylko cala suma zobowiazan.
    I teraz koniec historii, o toz po dwoch tygodniach, braku odzewu,
    zadzwonilem zeby sie dowiedziec, czy juz te wnioski zostaly rozpatrzone
    i okazalo sie ze mojej zony zostal rozpatrzony pozytywnie (osobno), a moj
    nie, bo Panie tym razem z centrali sa zaniepokojone moimi wysokimi
    zobowiazaniami (no jesli przygladaly sie osobno). Za zyczyly sobie
    dodatkowych wyjasnien - niestety jest to dla mnie, bo musi to byc
    dokonane znowu na pismie i w oddziale i tak
    naprawde nikt nie zagwranatuje mi, ze wniosek bedzie rozpatrzony
    pozytywnie.
    Najgorsze, ze niestety teraz trzeba bedzie zaplacic, za karte zony, a ja
    powiedzialem delikatnie, ze w takim razie mam ich gdzies i
    podziekowalem za wspolprace.
    W/g mnie BZ-WBK to najgorszy bank z jakim sie spotkalem "face to face"
    po Pekao SA. Glupota, brak kompentecji i ignorancja do potegi entej.

    Optymistyczne podsumowanie: Na szczescie nikt i nic mnie nie zmusza do
    tego banku a wszczegolnosci ich kart kredytowych.

    Pozdrawiam Dracor.