  • Data: 2006-12-30 11:52:09
    Temat: Karty kredytowe w Citibanku
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy ktos juz spotkal sie z telefonem z Citibanku w sprawie promocji
    kart kredytowych dla wlascicieli firm? Odebralem taki telefon, bylem
    troche oporny, bo kolejna karta mi niepotrzebna, ale mila pani wysuwala
    coraz to potezniejsze argumenty. A to, ze znizki, a to ze tanio, itd. W
    koncu przekonala mnie armata w postaci "wymagamy minimum formalnosci -
    karta jest wydawana na podstawie dowodu osobistego".
    No zdziwilo mnie to do reszty, ale oczywiscie umowilem sie na
    spotkanie.
    Po tym slad po panience zaginal. Numeru nie zapisalem, nazwisko
    smignelo na poczatku rozmowy, a pozniej nie pytalem jeszcze raz. Po
    prostu nie sadzilem, ze ktos dzwoniac do mnie z oferta i namawiajac
    mnie ladnych 10 minut zwyczajnie nie przyjdzie na spotkanie.

    Dzwonilem do lokalnego oddzialu Citi, na ogolnopolska infolinie. Nic
    nie wiedza. Pytaja, jak sie przedstawila i ze bank czesto zatrudnia
    zewnetrzne firmy do obslugi promocji... jakby to mialo jakies
    znaczenie. Przeciez to nie zewnetrzna firma wydaje karte.

    Czy ktos mial taka sytuacje?
    Opisana miala miejsce w Gdansku.

    Pozdrawiam!