  • 1. Data: 2002-08-07 09:21:26
    Temat: Kiedy KK EC/MC w Slaskim?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Czy pomysl upadl calkowicie?
    PS

  • 2. Data: 2002-08-07 11:21:08
    Temat: Re: Kiedy KK EC/MC w Slaskim?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Czy pomysl upadl calkowicie?
    > PS

    Alez juz jest! Z tym ze jeszcze pilotazowa seria - 4.000 kart, tylko dla
    klientow VIP i Prestiz. Mam juz przyznana - idzie sie drukowac :)
    Zreszta warunki niezbyt ciekawe - tylko 9 dni grace period, slabe ubezpiecznie
    (24h, franszyza redukcyjna 200 zl na kazda transakcje) i w sumie dosc drogo (80
    zl) w stosunku do jakosci. Mam nadzieje ze chociaz ladna bedzie...
    Rgds

  • 3. Data: 2002-08-07 11:46:23
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    (80
    > zl) w stosunku do jakosci. Mam nadzieje ze chociaz ladna bedzie...

    A nie piszesz tu przypadkiem o karcie Gold?
    Bo słyszałem że miała być bardziej dostępna.
    PS

  • 4. Data: 2002-08-07 12:50:54
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > A nie piszesz tu przypadkiem o karcie Gold?
    > Bo słyszałem że miała być bardziej dostępna.
    > PS

    Nie. MC Gold jest od dawna, ale charge - pewnie nie chca sobie robic
    wewnetrznej konkurencji. Z kolei nowa kredytowa (w tym samym pilotazu) jest VC
    Gold. Natomiast MC jest zwykly. A ze jest ograniczony dostep? Na razie
    jest "pilotaz" - cokolwiek by to mialo znaczyc. Czyli jeszcze nie w normalnej
    ofercie (nawet ulotek nigdzie nie znajdziesz)

  • 5. Data: 2002-08-07 13:04:44
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie. MC Gold jest od dawna, ale charge - pewnie nie chca sobie robic
    > wewnetrznej konkurencji. Z kolei nowa kredytowa (w tym samym pilotazu)
    jest VC
    > Gold.

    .. ktora mam juz przyznana :) opowiem wrazenia jak dostane :P

    Radek

    Natomiast MC jest zwykly. A ze jest ograniczony dostep? Na razie
    > jest "pilotaz" - cokolwiek by to mialo znaczyc.

    ... pilotarz = testowanie na reprezentatywnej grupce klientow przed
    wdrozeniem finalnym :)

    Czyli jeszcze nie w normalnej
    > ofercie (nawet ulotek nigdzie nie znajdziesz)

    ... no nie znajdziesz... nawet nie wiadomo jak bedzie wygladac - mam
    nadzieje ze brzydka nie bedzie :P
    a warunki dla VG KK sa duzo ciekawsze niz dla MC KK .

    radek

  • 6. Data: 2002-08-08 16:44:28
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > <Grace periode dla MC KK wynosi 21 dni,ubezpieczenie faktycznie kiepskie
    bo oplata franszyzowa wynosi 200zl od 1 transakcji.Na pocieszenie jest to
    prawdziwa karta MC/ w przeciwienstwie do MC w Citi gdzie jest podwojne
    przewalutowanie euro-dolar-zloty/
    pozdrawiam
    mkzk