  • 21. Data: 2009-07-08 09:17:29
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h31msn$l8$1@inews.gazeta.pl...
    > mieliście mocno pod górkę do szkoły, prawda?
    > Kolega Dombrek chyba żadnej szkoły nie skończył bo pieprzy bez ładu i
    > składu.

    Mi wystarczy mgr inż. i wcale nie musze udowadniać sobie swojej inteligencji
    poprzez glosowanie na "partie dla yntelygiencji". Pewnie w nastepnej
    kadencji specjalisci Tuska wmówią plebsowi, ze to elitarna partia dla
    szlachty i rycerstwa. I ktory Polak odpusci sobie taką okazję wydostania się
    z kompleksów? Hehe... (smiech rozpaczy).

    Zeby bylo jasne - ja już od dawna nie biorę udziału w tej szopce zwanej
    wyborami demokratycznymi.

    Pozdr,L.

  • 22. Data: 2009-07-08 09:17:54
    Od: Robert <r...@r...pl>

    XXL pisze:
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Wiem, ze przywiazujesz wage do tytulow, a wiec informuje Cie, ze Dombrek
    > bedzie mial wkrotce wyzszy tytul od Vincenta.
    >
    > Przywiązuję wagę przede wszystkim do logicznej i obiektywnej oceny
    > rzeczywistości a tego w wypowiedziach Dombrka i Virusa nie dostrzegłem.

    Ocena gospodarki Vincenta sprzed kilku miesięcy rzeczywiście była
    obiektywna.

    Wskaż 5 zalet i wad obecnego rządu, bo inaczej oskarżę Ciebie o brak
    obiektywizmu.

    RM.

  • 23. Data: 2009-07-08 09:20:51
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    XXL wrote:
    > Czy znasz kraj gdzie nie ma podatków i dlaczego Twoim zdaniem partia, która
    > chce najniższych z możliwych podatków ma w Polsce tylko 1% poparcia?

    chyba taka natura ludzka, wiec caly mainstream to mniej lub bardziej
    socjalistyczne partie.. lepiej miec "bezplatna" sluzbe zdrowia niz
    platna, lepiej miec "bezplatna" edukacje niz platna.. zreszta sam wiesz
    dobrze co chodzi..

  • 24. Data: 2009-07-08 09:36:15
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Maciej Zywno <m...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Nie bujaj w obłokach jak partia J.K.Mikke.
    Ludzkość już dawno odrzuciła monarchię do której nawołuje UPR bo monarchia to
    nic innego jak forma dyktatury.
    Każde społeczeństwo to mieszanina różnych ludzi a nie tylko przedsiębiorczych,
    dynamicznych, zaradnych, młodych, zdrowych i pięknych.
    Dlatego partia, która głosi skrajny program dla wybranych jest skazana na klęskę.

  • 25. Data: 2009-07-08 09:36:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z logika i obiektywnoscia u Ciebie, to raczej bym polemizowal. Nie potrafisz
    zmieniac zdania pod wplywem nowych info.

    D.

  • 26. Data: 2009-07-08 10:08:38
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

    Dlug Polski jest wielki.
    Nikt o tym nie pisze.
    Jeszcze w okolicach roku 2002 czytalem w Najwyzszym Czasie,
    ze zadluzenie panstwa to 180 mld zlotych ale ze w niedlugim czasie
    moze wzrosnac do 400 mld.
    Aktulanie dlug podchodzi pod 600 mld.

    Na dlug Polski sklada sie:
    - coroczny deficyt budzetowy wrzucaony w obligacje.
    - zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
    - zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

    Co z tego ze mamy wzrost okolo 1% skoro jest to wzrost ... na kredyt?

    Duch

  • 27. Data: 2009-07-08 10:10:30
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]

    Kolejny merytoryczny argument - "do szkoly pod górkę" :(
    Duch

  • 28. Data: 2009-07-08 10:13:10
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

    > Dla mnie obecna ekipa rządząca to takie "nadmuchane balony", wielcy z
    > zewnątrz, wnętrze puste, powietrze to ich PR, brakuje tylko igły która
    > przedziurawiłaby ten PRowy balon, broni ich bowiem pancerz mediów... pozdr

    Celne!
    Duch

  • 29. Data: 2009-07-08 10:33:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Duch wrote:

> [...]
    > - zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).
    >
    > Co z tego ze mamy wzrost okolo 1% skoro jest to wzrost ... na kredyt?

    Są dwie metody. Zadłużać się bądź nie. No oczywiście lepiej się nie
    zadłużać. Dobry jest taki scenariusz. Skończyć dobre studia gdzieś w wieku
    28 lat. Zatrudnić się na podwójną średnią krajową. Ożenić się bądź wyjść za
    mąż, jak kto lubi. Mieć dzieci. Mieszkać w wynajętym mieszkaniu. Odkładać
    miesięcznie 1500,-. Już po 200 m-cach mamy własne mieszkanie. Ani przez
    moment nie jesteśmy białym murzynem dla banków. Nie dajemy się rolować ani
    robić w czekoladę. Jesteśmy prawdziwi Polacy. Oczywiście kalkulację, że
    czynsz za wynajem zbliżony jest do raty kredytu odrzucamy. Lepiej płacić
    kamienicznikowi polskiemu niż dać się rolować na kursie franka oraz tuczyć
    jakieś żydowskie banki. No chyba żeby to były polskie banki. Polskie banki
    są najlepsze na świecie. Krem z kremów to państwowe polskie banki, takie jak
    PKO BP. Wtedy sytuację można jeszcze raz przemyśleć i dojść do wniosku, że w
    takim wypadku lepiej nie mieć rodziny, mieszkać u rodziców, oszczędzać w PKO
    BP 3000,-/m-c. 100 m-cy jak z bicza strzelił. Polska od morza do morza, nie
    oddamy ani guzika.
    PS
    Duch, a Ty jak długo już oszczędzasz? Ile Ci jeszcze zostało?

  • 30. Data: 2009-07-08 10:49:28
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Dlatego partia, która głosi skrajny program dla wybranych jest skazana na
    > klęskę.

    UPR jest skazana na niebyt przez melanż PO-PIS-LSD z zupełnie innych
    powodów.