  • Data: 2009-10-21 07:15:24
    Temat: Kiedy zwrot nadpłaty po redukcji za PGE?
    Od: KonKomp <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie za często wchodzę w oferty publiczne, więc mam pytanie związane z
    PGE. Z tego co czytałem to wszyscy trąbią że będzie redukcja w okolicach
    90%. Ja się spodziewałem w okolicach 95-97, ale nie ważne. Chodzi mi o to:
    1. kiedy odzyskam nadpłaconą kasę i
    2. kiedy będą mógł sprzedać / dokupić papiery?

    Gdzieś czytałem że mają być notowane przed 7.11 - czy to prawda?

    Z góry dzieki za odpowiedzi na moje laickie pytania ;-)

    Pozdrawiam
    Konki