  • Data: 2009-02-18 12:57:12
    Temat: Killer szybkie pytanie
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaw!
    Zacząłem się bawić w killera i chciałem założyć 10 lokat odnawialnych po
    1000zł. Mam dwie wątpliwości:
    Po pierwsze czy po 10 dniach kiedy dopiszą odsetki do kapitału i zrobi
    się ponad 10 0000zł czy nie odmówią przedłużenia jednej z lokat?
    Po drugie założyłem pierwszą lokatę, klikam wyślij wniosek ponownie no i
    pojawia się między innymi pytanie "Czy masz już w Banku Pocztowym
    rachunek terminowych lokat oszczędnościowych?" Nie mam bo wysłałem tylko
    wniosek. W związku tym zastanawiam się czy dawać "nie" i zakładać
    następne, czy też poczekać aż założą ten rachunek. Interesuje mnie
    również ewentualne konsekwencje tego wyboru.
    Z góry dziękuję za pomoc wszystkim grupowym killerom;-)
    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|