  • 11. Data: 2009-10-05 08:55:44
    Temat: Re: Klauzula niedozwolona Polbank
    Od: "Maska" <m...@w...pl>

    >A ktoś wie czego dotyczą te 4 klauzule?

    http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_edukacja/inf
    ormacja/komunikaty_prasowe/art600.html

    z tego co rozumiem Polbank nie obawia się niczego bo podlega pod prawo
    greckie...napisałem maila do pani Cieloch w mojej sprawie i czekam na
    odpowiedz.

  • 12. Data: 2009-10-05 09:04:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 5, 10:55 am, "Maska" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > z tego co rozumiem Polbank nie obawia się niczego bo podlega pod prawo
    > greckie...napisałem maila do pani Cieloch w mojej sprawie i czekam na

    A dlaczego mialby nie podlegac pod prawo polskie? :)

  • 13. Data: 2009-10-05 09:06:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > A dlaczego mialby nie podlegac pod prawo polskie? :)

    Wystarczy, że nie wie, iż podlega. :)

  • 14. Data: 2009-10-05 09:17:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 5, 11:06 am, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > "BK" <b...@g...com> wrote in message

    a.googlegroups.com...

    > Wystarczy, że nie wie, iż podlega. :)

    Jak nie wie - to tym gorzej dla niego ;)