eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient Pekao SA i aktualnie szkolony doradca klienta VIP. › Klient Pekao SA i aktualnie szkolony doradca klienta VIP.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "amur" <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Klient Pekao SA i aktualnie szkolony doradca klienta VIP.
    Date: Tue, 8 Jul 2003 15:52:02 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <beeiao$1r0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "amur" <a...@x...wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1057672344 1888 195.117.138.36 (8 Jul 2003 13:52:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jul 2003 13:52:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:250253
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie!

    Zastanawiam się nad systemem szkoleń w Pekao SA. Od ub. tygodnia próbuję się
    skontaktować z doradcą który stale jest na szkoleniach zewnętrznych lub w
    oddziale (chyba dot. TelePekao24) i "do siebie" wraca jedynie wraca jedynie
    podczas przerw w szkoleniu. Współczuję mu z całego serca i zastanawiam się
    co trenerzy chcą uzyskać przy takim systemie szkoleń. Oto kilka z moich
    uwag:
    1. Jako klient zostaje pozbawiony s w o j e g o doradcy, zamiast niego mam
    do dyspozycji okrojoną obsługę i minimalną usługę.
    2. Jak doradca ma zostać skutecznie wyszkolony, skoro nawet podczas przerw
    nie może odpocząć? Kto wierzy w koncentrację uwagi przez tak długi czas? Ja
    na pewno nie, a w swoim zakresie przeszkoliłem już wioskę osób.
    3. Ze względu na szkolenia, doradca pozostaje po godzinach aby na bieżąco
    zająć się obsługą swoich klientów. Wprawdzie słono płacę za rachunek i nie
    powinienem mieć żadnych obiekcji aby pójść do doradcy po bez mała 10.
    godzinach jego pracy, ale na razie tego zrobię ze względu na szacunek do
    niego.

    Parafrazując, "Uebung macht frei", ale w czasie wolnym do Pekauschwitz się
    nie wybieram.

    Pozdrawiam.
    amur






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1