  • 1. Data: 2011-08-29 18:31:37
    Temat: Kłopotów paliwowych ciąg dalszy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kłopotów paliwowych ciąg dalszy...

    Przelałem na merytoryczne konto 300 złotych i zamierzałem (jak zwykle)
    najpierw pobrać 50 złotych w bankomacie, a później zatankować...
    Pierwszy bankomat (Mille) odmówił wypłaty, twierdząc, że brak mu
    autoryzacji, drugi (BZ WBK) zauważył, że nie ma środków, a trzeci
    (PKO BP) odmawiał wypłaty, sugerując podanie innej kwoty... Na koncie
    widać 3 stówy... Teraz spróbuję w bankomacie zewnętrznym, obok Biedronki,
    może okaże się, że tym bankomatom, które stoją w środku galerii (Auchan)
    czegoś ;) brakuje do szczęścia...

    Przy okazji bankomat BZ WBK zapytał mnie o to, czy aby nie chcę kredytu...
    Podobne pytanie zadał mi dzisiaj telefonicznie Mille....

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-08-29 18:44:38
    Temat: Re: Kłopotów paliwowych ciąg dalszy...
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j3gm03$d88$1@inews.gazeta.pl...

    > Kłopotów paliwowych ciąg dalszy...

    Laczac sie z toba w bolu, na watpliwe pocieszenie powiem
    ze zaplacilem dzis z koniecznosci karta "paliwowa" ... za spozywke :D
    gdyz przypadkowo odkrylem ze moja ulubiona kawa
    w pewnym sklepie jest w starej przyzwoitej cenie.
    Coz, zapewne nie zdażyli jeszcze skorygowac ceny wyzsza marżą ;P

  • 3. Data: 2011-08-29 20:42:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j3gmmm$5k0$...@n...onet.pl

> [...]
    > w pewnym sklepie jest w starej przyzwoitej cenie.
    > Coz, zapewne nie zdażyli jeszcze skorygowac ceny wyzsza marżą ;P

    Okazuje się, że bankomat stojący na zewnątrz budynku (przy
    Biedronce) daje środki bez sprzeciwu -- tak więc mój ból
    jest jeszcze większy, niż można by to sobie wyobrazić!!!
    (albo inaczej: to żaden ból, bo okazało się, że jednak
    karta chodzi -- bankomat...)

    Po każdej przejażdżce -- samochód śmierdzi i jest brudny...
    Trzeba tankować, myć, sprzątać... Tylko człowiek czuje
    się jak po remoncie... Nawet PEFy/FEV1 rosną... I głosów
    wewnętrznych (szumu w uszach) nie słychać...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'