  • 1. Data: 2011-08-29 14:30:54
    Temat: Libor CHF 1M ... - 0,1
    Od: AJ <a...@g...com>

    Czy to oznacza że jakbym miał teraz kredyt w CHF oparty o Libor 1M i
    hipotetyczną marżę 0% to bank by mi dopłacał do odsetek? :-)

  • 2. Data: 2011-08-29 14:32:26
    Temat: Re: Libor CHF 1M ... - 0,1
    Od: AJ <a...@g...com>

    On 29 Sie, 16:30, AJ <a...@g...com> wrote:
    > Czy to oznacza że jakbym miał teraz kredyt w CHF oparty o Libor 1M i
    > hipotetyczną marżę 0% to bank by mi dopłacał do odsetek? :-)

    pardon - 0,01%

  • 3. Data: 2011-08-29 18:16:40
    Od: "Miroro" <m...@w...pl>

    Użytkownik "AJ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 29 Sie, 16:30, AJ <a...@g...com> wrote:
    > Czy to oznacza że jakbym miał teraz kredyt w CHF oparty o Libor 1M i
    > hipotetyczną marżę 0% to bank by mi dopłacał do odsetek? :-)

    pardon - 0,01%
    a to ciekawe własnie będzie, bo mój kredyt ma marżę -0,22% + libor -0,1% to
    wychodzi całe -0,32%. Bank sobie to pewnie i tak odbij jakoś, ale miło
    chociaż popatrzeć, chyba że coś źle pojmujemy.

  • 4. Data: 2011-08-29 19:56:32
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Miroro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AJ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > pardon - 0,01%

    > a to ciekawe własnie będzie, bo mój kredyt ma marżę -0,22% +

    ????????

  • 5. Data: 2011-08-29 23:34:09
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-08-29 21:56, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "Miroro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    b.googlegroups.com...

    > ????????

    Tak, tak. Ujemna marża też się zdarzała.
    Ciekawe jak teraz przy tak niskim liborze będzie wyglądał koszt kredytu :)

  • 6. Data: 2011-08-31 19:19:13
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Czy ja czegoś nie rozumiem? Przecież stopy w Szwajcarii są między 0 a
    0.25. Gdzie więc ujemne liczby?

    Michał

  • 7. Data: 2011-08-31 20:32:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbd.googlegroups.com...
    > Czy ja czegoś nie rozumiem? Przecież stopy w Szwajcarii są między 0 a
    > 0.25. Gdzie więc ujemne liczby?

    Ale to referencyjne są takie. Rynkowe LIBORY CHF 1M i 2M faktycznie
    momentami są lekko ujemne. Nieźle, nie? :)

  • 8. Data: 2011-08-31 20:36:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak, tak. Ujemna marża też się zdarzała.
    > Ciekawe jak teraz przy tak niskim liborze będzie wyglądał koszt kredytu :)

    ujemna marża? przecież marża to zarobek banku, skoro jest ujemna to bank
    na takim kredycie tracił...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-08-31 21:00:00
    Od: z <z...@g...pl>

    RobertS pisze:
    > ujemna marża? przecież marża to zarobek banku, skoro jest ujemna to bank
    > na takim kredycie tracił...

    Skoro traci to należy się spodziewać wielkiego larum i wylobbowania
    ustawy anty "-". Przecież tak nie może być :-)
    No chyba że nie traci.
    Tu z kolei następne pytanie:
    W jakie wskaźniki wierzyć skoro ten minus to bujda?
    Równie dobrze wszystkie inne są jedną wielką bujdą na resorach.
    Wiem... "odbije sobie kiedy będzie na plusie... liczy się średnia...
    nawet pomijając inne produkty ;-)

    Trochę się jednak posady tego "interesu" trzęsą skoro "-" jest ok.

    "Koniec świata" :-)

  • 10. Data: 2011-08-31 23:30:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" j3m7ci$jf5$...@i...gazeta.pl

    > Trochę się jednak posady tego "interesu" trzęsą skoro "-" jest ok.

    > "Koniec świata" :-)

    Ale jeszcze nie koniec wątku? :) Bank na minusie, klient -- na plusie czy też na
    minusie?
    Bo wielu mówi, że klientom taki wysoki kurs franka daje zyski. Więc jak jest? W
    Polsce
    wszystko stoi na głowie -- gdy euro było drogie, eksport także padał, nie tylko
    import...

    -=-

    Czy wysoki kurs franka oznacza wysokie raty płacone przez klienta/dłużnika
    czy jednak nie oznacza wysokich rat?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'