  • 41. Data: 2005-07-07 11:10:05
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 06 Jul 2005 22:19:27 +0200, w <dahecj$773$2@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale nie chodzi o to, że pole nie działa, ale że przycisk ZMIEŃ nie działa.
    > Najwyraźniej tam jest zastosowany jakiś dziwny JS, który w Firefoksie
    > działa, a w Operze nie działa.

    Nie wiem jak powinno być -- w Operze nie da się wyedytować pola z adresem. Nie
    wnikałem już czy Zmień działa.

  • 42. Data: 2005-07-07 11:11:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Da się. Tylko nie da się w jednym z miejsc zmienić adresu w jednej z
    > przeglądarek, niespecjalnie popularnej.

    Powiedziałbym raczej, że dosyć popularnej (minimum trzecie miejsce), a
    prawdopodobniej najlepszej (nawet w rankingu KomputerŚwiata :D, IE -- ósme
    miejsce...).

  • 43. Data: 2005-07-07 11:48:57
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Bartek Sawicki <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Dzisiaj dostaje e-maila, ze wystapiły jakies trudności. Dzwonie na
    infolinie,
    > podaje dane i okazuje się, że coś się niezgadza przy nazwisku panieńskim
    > matki. Byłem kiedyś współposiadaczem konta w mBanku i maja tam podobno
    inne
    > dane. Babka poleciła mi, je jedynym wyjściem jest wizyta u notariusza lub
    > mkiosku (120 km ode mnie ;). Powiedziała też że nazwisko panieńskie matki
    > jedna z najważniejszych informacji w mBanku 8) Jak rozwiązać ten problem?
    > Zdecydowałem się na mBank a tu takie jaja :|

    Czemu koniecznie musi byc mBank?

  • 44. Data: 2005-07-08 10:21:45
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czemu koniecznie musi byc mBank?

    Pisałem o tym w innym wątku:
    przelewy obce 0,50zł,
    0zł za prowadzenie konta,
    0zł za karte VE,
    bankomaty Euronet + BZWBK
    'wysokie' oproc. na emax+

  • 45. Data: 2005-07-08 12:09:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 8 Jul 2005 10:21:45 +0000 (UTC), w <dalk3p$m1l$1@inews.gazeta.pl>, "Bartek
    Sawicki" <b...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > 'wysokie' oproc. na emax+

    Daj spokój, drugi przelew w miesiące, jeżeli zajdzie konieczność, zje ci
    wszystko. Już lepiej skorzystać z jakiegoś funduszu pieniężnego.