  • 21. Data: 2010-06-28 08:28:19
    Temat: Re: Kolejna gafa Bronka
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >To, że Gazprom żąda od Białorusi pieniędzy za dostarczony gaz nie jest
    >niczym nagannym. Myślę, że Ty sprzedając coś, np. akcje też spodziewasz
    >się pieniędzy.

    Tylko że przed oderwaniem się Białorusi od Rosji ten sam gaz
    sprzedwano jej dwa razy taniej....
    Doszukujecie się gówno wie czego w wypowiedzi Kaczyńskiego, który
    posługuje się racjonalnymi argumentami....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-06-28 08:41:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Tylko że przed oderwaniem się Białorusi od Rosji ten sam gaz
    > sprzedwano jej dwa razy taniej....
    > Doszukujecie się gówno wie czego w wypowiedzi Kaczyńskiego, który
    > posługuje się racjonalnymi argumentami....

    Chodzi o to, że Kaczyński chce o sprawach dotyczących Białorusi rozmawiać z
    Rosja ale jakoś się oburza jak Rosja w sprawach Polski chce rozmawiać z
    Niemcami. I mówi wtedy, ze nic o nas bez nas i nie załatwia się ponad
    głowami i inne takie.

  • 23. Data: 2010-06-28 09:05:43
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 10:28, Endriu pisze:

    > Tylko że przed oderwaniem się Białorusi od Rosji ten sam gaz
    > sprzedwano jej dwa razy taniej....
    > Doszukujecie się gówno wie czego w wypowiedzi Kaczyńskiego, który
    > posługuje się racjonalnymi argumentami....

    Sprawa ceny to sprawa ich uzgodnień. Mnie, i Tobie również nic do tego.
    Mówiąc inaczej mnie to wisi po ile Białoruś kupuje gaz od Rosji.

    W drugiej sprawie nie doszukuję się niczego. Odpowiedziałem na Twoje
    pytanie: "Ale o co chodzi (jeśli można), bo nie oglądałem debaty ...".
    Myślę, że nie musisz być ordynarny.

  • 24. Data: 2010-06-28 21:01:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Sprawa ceny to sprawa ich uzgodnień.

    A może i nie tylko "ich", a może da się jakos wpłynąc na Putina, i
    może Kaczyński dokładnie wie jak to zrobić, i poprawić tym samym los
    Polaków na Białorusi....

    P.S. Mam wrazenie że za ksywą Agaton stoi drugi totus (z małej
    litery).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-06-28 21:03:41
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > P.S. Mam wrazenie że za ksywą Agaton stoi drugi totus (z małej
    > litery).

    Tego samego tupu paplanina, tak samo zmierzająca do nikąd....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-06-28 21:24:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Sprawa ceny to sprawa ich uzgodnień.

    A może i nie tylko "ich", a może da się jakos wpłynąc na Putina, i
    może Kaczyński dokładnie wie jak to zrobić, i poprawić tym samym los
    Polaków na Białorusi....
    ______________

    Kaczyński to może wie jak z Napieralskiego zrobić następcę Leppera a z
    Ciebie czysciciela kuwet dla kotów...
    Rzygać mi się chce jak czytam komentarze miłośników kandydatów na
    prezydenta!!!

    --
    marfi

  • 27. Data: 2010-06-28 21:33:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Rzygać mi się chce jak czytam komentarze miłośników kandydatów na
    > prezydenta!!!

    A rzygnij sobie, a zdrowo. Zobaczysz jak po tym człowiek myśleć zaczyna na
    nowo.

    kc

  • 28. Data: 2010-06-28 21:43:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A rzygnij sobie, a zdrowo. Zobaczysz jak po tym człowiek myśleć zaczyna na
    > nowo.

    Wiersz Ci się udał zdrowo- częstochowski ale rym. Świadomie?
    Szkoda mojej fatygi, by glosować na dziadygi.

    --
    marfi

  • 29. Data: 2010-06-29 04:51:33
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 23:01, Endriu pisze:

    > Mam wrazenie że za ksywą Agaton stoi drugi totus (z małej
    > litery).

    Nie odwracaj się. Za tobą stoi pielęgniarz z kaftanem.

  • 30. Data: 2010-06-29 06:19:40
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    cze-2010/wideo/debata-wyborcza-27062010/2032861

    > W wojsku na wysokich stanowiskach są żołnierze!
    > "generał brygady Wojska Polskiego, pierwszy dowódca Jednostki Wojskowej
    > 2305 ("GROM")."

    gowno prawda - naczelnym dowodca kraju jest prezydent rp. np. lech
    kaczynski jaki byl taki byl ale do kamaszy mu daleko bylo.

    > Komorowski wymachiwał rękoma jak pomylony i w zasadzie nie trzymał się
    > tematu dyskusji i wielokrotnie przywoływany był do porządku przez
    > dziennikarzy. Pewnie dlatego, bo musiał się trzymać tego co wyrył na
    > pamięć, a jego mózg nie jest niestety zbyt elastyczny.
    >
    > Taki ktoś prezydentem? To chyba jakiś żart.
    >
    > Z drugiej strony, jeśli popatrzy się na jego elektorat, to nie ma się
    > złudzeń, że takie zero może jednak zostać prezydentem w tym dzikim kraju.
    >
    > J.

    jakie zero? przeciez ziobro nie bierze udzialu (jako kandydat) w wyborach.

    patrzac na elektorat Pis'u widze ze duza czesc os ktore glosowaly na
    nich w 2005 roku nie przyznaje sie do tego - to ta madra i inteligentna
    czesc - cala reszta to beton, raz urobiony i nie zminiajacych zdania
    nawet jak ich bozyszcze zaczyna romansowac z SLD, "organizacja z natury
    przestepcza" i to tylko w celu pozyskania glosow... dziecinada i
    malostkowosc oraz prywata.

    pozdrawiam
    SlawcioD