eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bzKolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
  • Data: 2004-08-12 18:00:25
    Temat: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
    Od: Julian <j...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wczoraj zdarzylo sie, ze w bankomacie zabraklo pieniedzy. Poszedlem do
    kasy banku, aby w tej sytuacji pobrac pieniadze bez prowizji.
    Odmowiono mi, bo za kilka minut bankomat, wedlug obslugi, mial dzialac
    ponownie. Minelo kilkanascie minut zanim zaczal dzialac. Dwurkotnie
    musialem stac w kolejce do bankomatu. Stracilem jakies 40 minut.
    Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
    banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
    tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
    nerwow.

    Julian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.08.04 18:21 JaKi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1