eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bzKolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Julian <j...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
    Date: Thu, 12 Aug 2004 20:00:25 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: j...@p...onet.pl@avn41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <n...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: avn41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1092333645 4455 83.27.47.41 (12 Aug 2004 18:00:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Aug 2004 18:00:45 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311701
    [ ukryj nagłówki ]

    Wczoraj zdarzylo sie, ze w bankomacie zabraklo pieniedzy. Poszedlem do
    kasy banku, aby w tej sytuacji pobrac pieniadze bez prowizji.
    Odmowiono mi, bo za kilka minut bankomat, wedlug obslugi, mial dzialac
    ponownie. Minelo kilkanascie minut zanim zaczal dzialac. Dwurkotnie
    musialem stac w kolejce do bankomatu. Stracilem jakies 40 minut.
    Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
    banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
    tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
    nerwow.

    Julian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.08.04 18:21 JaKi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1