  • Data: 2010-05-05 18:20:10
    Temat: Komorowski: Nie dostrzegłem przejawów braku szacunku
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cytat:

    Nie dostrzegłem przejawów braku szacunku ze strony instytucji
    rosyjskich, jeśli chodzi o zachowanie pewnej dbałości szczątki z
    samolotu

    koniec cytatu

    Zmroziło mnie, wypowiedź rodem z póżnego PRL z gęby partyjnego
    dygnitarza, czy marszałowi Komorowsjemu potrzebe jest wydobycie
    szczątku ciała, by zrozumiał pustkę i przerażającą arogancję w swojej
    wypowiedzi, podpowiedzcie mi jakie on ma wykształcenie, jego
    zachowanie przypomina mi wypowiedzi adwokata broniącego klienta.

    Marszał Komorowskij adwokatem matjuszki Rossiji?

    Boże uchowaj, natychmiast wyjadę za granicę, w PRL-u już żyłem.