eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunikat prasowy InteligoKomunikat prasowy Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Komunikat prasowy Inteligo
    Date: Mon, 4 Feb 2002 11:18:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 55
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a3ln16$nbs$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1012817766 23932 62.179.17.154 (4 Feb 2002 10:16:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2002 10:16:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160187
    [ ukryj nagłówki ]

    Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług
    oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest
    premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy
    mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100
    PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję
    bankową.

    Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat dla klientów, którzy nie mają środków
    na swoich kontach, a przez to nie dokonują na nich żadnych operacji
    finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
    i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie
    podwyższone.

    Andrzej Klesyk , członek zarządu Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA , szef
    bankowości detalicznej: "Decyzja o zmianie opłat i prowizji jest
    podyktowana, przede wszystkim, troską o naszych aktywnych klientów. Po
    drugie dostosowujemy nasze taryfy do warunków rynkowych. Nasza oferta stale
    się rozwija, zdecydowanie wyprzedzając rynek. Klienci otrzymują coraz lepsze
    produkty, coraz bardziej rozwinięte usługi finansowe, które wymagają coraz
    większych nakładów finansowych. Nasza oferta pozwala na maksymalizację
    korzyści klienta, zarówno tych czysto finansowych, jak i tych, dla których
    klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
    i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy".

    Wprowadzenie nowej Tabeli Opłat i Prowizji jest jednym z etapów realizacji
    długoterminowej strategii tworzenia instytucji finansowej świadczącej
    najbardziej kompleksową i nowoczesną ofertę na rynku bankowości
    bezpośredniej w Polsce.

    Nowa tabela opłat jest ważnym krokiem w realizacji bardzo ważnego założenia
    marki Inteligo, "Chodzi o to, aby oferować warunki zdecydowanie lepsze
    klientom aktywnie korzystającym z produktu. Tego samego należy się
    spodziewać w przypadku oprocentowania wkładów, jak
    i nowych produktów pod marką Inteligo, które wprowadzimy w najbliższych
    tygodniach i miesiącach.
    Konto Inteligo pozostanie z pewnością najbardziej wygodnym i zyskownym
    kontem na rynku, a dzięki nowym produktom i usługom będzie spełniało jeszcze
    szerszą gamę oczekiwań klientów" - powiedział Tomasz Kaźmierowski, członek
    zarządu Inteligo Financial Services SA.

    Poprzez wprowadzenie szczegółowej Tabeli Opłat i Prowizji, konto Inteligo
    jako jedno z pierwszych, dostosowuje się do obecnie obowiązującego Prawa
    Bankowego, które wymaga dokładnego określenia wysokości wszystkich opłat i
    prowizji pobieranych od klienta.


    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1