  • 61. Data: 2008-08-07 06:39:21
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 07:48:50 +0200, RobertS napisał(a):

    > TAK, TAK, TAK ale chyba trzeba byc niezle potluczonym, aby mając kase na
    > k.o. wypłacić najpierw 200 zł, a następnie 300 zł i zapłacić za to 5-10zł
    > - jak dla mnie to piramidalna glupota!

    Ano, i właśnie dlatego KO jest podobne do lokaty miesięcznej :) Wypłacisz
    część (np. na planowaną spłatę karty), po czym okaże się po kilku dniach
    musisz natychmiast wypłacić jeszcze trochę gotówki. I już jesteś w plecy...

    > do tego bank naliczy odsetki za kazdy dzien kiedy kasa "leżała" na k.o. - w
    > przypadku lokaty (w 95% przypadków) bank nie wypłaci ani grosza oznacza to,

    No i dlatego właśnie się korzysta z lokat krótkoterminowych. Długoterminowe
    - miesiąc i więcej - są z reguły dla frajerów (bo najczęściej są dużo gorzej
    oprocentowane od krótkoterminowych) albo dla takich którzy mają spory
    nadmiar gotówki i znajdą odpowiednią lokatę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 62. Data: 2008-08-09 08:25:38
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Ponadto z WBK można pobrać w kasie wielokrotnie w ciągu miesiąca za free.
    > :)
    >
    > Dla mnie te konta to rodzaj rozrywki. :) Dochodzę (oczywiście nie o orgazm
    > tu chodzi, ale o budzenie się) do siebie, suszę się, dłubię w zębach... Te
    > czynności nie pochłaniają uwagi -- zabawa z bankami także, dopóki nie
    > trzeba
    > dzwonić lub iść do marmurka. :)

    hmmm... to jak pogodzić wybieranie w kasie i nie chodzenie do marmurka?
    Ja posiadam KK w BZ WBK i konto24 z podpiętą allekartą debetową. Mam dostęp
    do bzwbk24, ale nijak nie widzę nigdzie opcji założenia konta (a tym
    bardziej wielu kont) z poziomu Internetu. Wnioskuję zatem, iż bez wizyty w
    oddziale się nie obejdzie (w mbanku można przez mlinię założyć max 4 emax+).
    Ciekawe czy po założeniu jednego konta oszczędnościowego w bz wbk będzie
    można je mnożyć via net czy nie...

  • 63. Data: 2008-08-09 08:32:28
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > max 4 emax+). Ciekawe czy po założeniu jednego konta oszczędnościowego w
    > bz wbk będzie można je mnożyć via net czy nie...

    mozna

  • 64. Data: 2008-08-09 11:11:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Szymon" g7jka3$mop$...@n...dialog.net.pl

    > hmmm... to jak pogodzić wybieranie w kasie i nie chodzenie do marmurka?

    niechodzenie -- jedno słowo :)

    Z 9 pierwszych możesz przelewać.

    Ja mam kilkanaście (nie mogę zliczyć, choć ponoć do 16 liczyć umiem)
    swoich kont i kilka (też nie wiem, ile) Matki. Te Matki są nie do końca
    gotowe. Niby są, widać ich numerki, być może można z nich przelewać, ale
    w ,,portfelu'' ich nie widać z uwagi na jakiś błąd bankowy.

    > Ja posiadam KK w BZ WBK i konto24 z podpiętą allekartą debetową. Mam dostęp
    > do bzwbk24, ale nijak nie widzę nigdzie opcji założenia konta

    Po lewej stronie, chyba druga pozycja od góry. Wchodzisz i wybierasz zakładanie
    konta oszczędnościowego -- złotówkowego lub innego. Zakładanie kosztuje SMSa
    i trwa chwilę, o ile jest wykonywane za dnia, nie przy blasku świec. ;)

    > (a tym bardziej wielu kont) z poziomu Internetu. Wnioskuję zatem, iż bez wizyty
    > w oddziale się nie obejdzie

    Broń Boże!!!! Wizyta trwa i trwa... Ja (przy okazji takiej wizytacji) zlustrowałem
    bank tak sumiennie, że na miejscu ochrony wezwałbym policję lub zawiadomił
    prokuraturę. ;)

    Najpierw jest kolejka (choćby i jednoosobowa) a następnie jest zakładanie kont...
    Numery (różnica w tych numerach) kont wskazują na postęp w zakładaniu. Widać
    dokładnie, że panienki się szybko uczą i każde kolejne zakładają z mniejszą
    liczbą błędów. Widać też, która nie spała w nocy, a nawet dlaczego nie spała
    (czy tej akurat ;) nocy była przepieszczona czy niedopieszczona) a z makijażu ;)
    paznokci (na przykład kalkomanii) można wyczytać, jak bardzo tolerancyjni są
    pracodawcy w WBK...

    Trzeba uważać, aby nie śmiać się. :)

    Później trzeba targać makulaturę -- umowy itp...

    No... I nie należy zadawać trudnych pytań z zakresu belkomanii/belkologii
    czy numeracji telefonicznej w WBK, bo panienki albo się peszą (w banku)
    albo denerwują/bulwersują (poza bankiem -- na przykład w namiocie ;)
    targowym lub na ulicy)... ;)

    Aha... No i należy uważać, bo i tam wielożeństwo jest na porządku
    dzienym (być może i na nocnym) i łatwo wejść w konflikty z Alphą. ;)

    > (w mbanku można przez mlinię założyć max 4 emax+).

    Można. Trwa to tak zwaną chwilę lub kilka miesięcy. :)

    > Ciekawe czy po założeniu jednego konta oszczędnościowego w bz wbk będzie
    > można je mnożyć via net czy nie...

    U mnie można. Można do woli. I mnożę, ale tylko z 9 pierwszych można przelewać. :)
    Pewnie ma to związek z 9 przykazaniem Bożym, które zabrania pożądania. ;) A może
    jednak wynika to stąd, że liczymy dziesiętnie, olewając cyfrę zero jako liczbę. ;)
    Być może numeracja typu 0, 1, .., 9, A, B, .. byłaby szczęśliwsza?... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2008-08-09 12:46:09
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

> [...]
    > gotowe. Niby są, widać ich numerki, być może można z nich przelewać, ale
    > w ,,portfelu'' ich nie widać z uwagi na jakiś błąd bankowy.

    hmm... ale jeśli nie widać, to jak kontrolować? W szczególności
    przelewać,gdy nadwyżka osiągnie pułap belkowy?

> [...]
    > SMSa
    > i trwa chwilę, o ile jest wykonywane za dnia, nie przy blasku świec. ;)

    Druga pozycja od góry u mnie to "Karty do konta". Ale chyba już wiem, w czym
    rzecz - nie mam aktywnych SMSów. Pewnie dlatego pozycja jest u mnie
    niedostępna. Jeśli chodzi o konto to mam dokładnie konto24.pl - całkowicie
    darmowy pakiet.

    > Można. Trwa to tak zwaną chwilę lub kilka miesięcy. :)

    Jak widać - moje konto w bz wbk jest tak wspaniale zabezpieczone, że sam
    prawie nie mogę z niego korzystać :-)
    Szczęściarz ze mnie - w mbanku poszło raczej chwilę niż kilka miesięcy :-)

  • 66. Data: 2008-08-09 18:28:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Szymon" g7k3il$pe$...@n...dialog.net.pl

    > hmm... ale jeśli nie widać, to jak kontrolować? W szczególności
    > przelewać,gdy nadwyżka osiągnie pułap belkowy?

    W przelewach widać. W zestawieniu -- nie widać.

> [...]
    > rzecz - nie mam aktywnych SMSów. Pewnie dlatego pozycja jest u mnie
    > niedostępna. Jeśli chodzi o konto to mam dokładnie konto24.pl - całkowicie

    U mnie druga od góry po lewej stronie.
    Karty do konta to trzecia. Postawić snapa?

    > Jak widać - moje konto w bz wbk jest tak wspaniale zabezpieczone, że sam
    > prawie nie mogę z niego korzystać :-)
    > Szczęściarz ze mnie - w mbanku poszło raczej chwilę niż kilka miesięcy :-)

    U mnie szło chwilę, ale były błędy pieczary czy innej jaskini
    o imieniu Altamira czy jakoś podobnie. :) Wejść można wyjść nie można. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2008-08-09 18:48:35
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > U mnie druga od góry po lewej stronie.
    > Karty do konta to trzecia. Postawić snapa?

    Wierzę, wierzę... Być może to kwestia uruchomienia SMSów i wtedy jest jak
    autoryzować dyspozycję przelewu czy otwarcia kolejnego konta. Mam nadzieję,
    że to nie kwestia opcji konto24.pl, bo na inne zmieniać mi się nie chce i
    nie opłaca :-) Cóż - w przypływie dobrego humoru może wybiorę się do bz wbk
    i tam się wyjaśni :-)

  • 68. Data: 2008-08-09 20:50:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Szymon" g7koq5$dr4$...@n...dialog.net.pl

> [...]
    > nie opłaca :-) Cóż - w przypływie dobrego humoru może wybiorę się do bz wbk

    Powodzenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'