  • 1. Data: 2008-08-04 05:29:08
    Temat: PEKAO SA i historia rachunku
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witajcie jak dlugo wstecz widac historie rachunku oraz kart w pekao24?
    pozdro

  • 2. Data: 2008-08-04 08:00:51
    Temat: Re: PEKAO SA i historia rachunku
    Od: RD <r...@g...pl>

    mierzvoj pisze:
    > witajcie jak dlugo wstecz widac historie rachunku oraz kart w pekao24?
    > pozdro

    Na dzień dzisiejszy historię mogę sprawdzić tylko od 01.06.08r., jak
    nie patrzeć - 2 miesiące.

    Pozdr,
    Rafał

  • 3. Data: 2008-08-04 08:03:46
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > witajcie jak dlugo wstecz widac historie rachunku oraz kart w pekao24?

    Choć piszą że historia rachunku jest sprzed 12 miesięcy
    http://www.pekao.com.pl/pekao2414.xml?/sid=714/50631
    1-078657-79158#01
    To ja mam dostępną sprzed 2 lat.
    Karty tak samo.

    Darek

  • 4. Data: 2008-08-04 08:10:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2008 10:03:46 +0200, Darek napisał(a):

    > Choć piszą że historia rachunku jest sprzed 12 miesięcy
    > http://www.pekao.com.pl/pekao2414.xml?/sid=714/50631
    1-078657-79158#01
    > To ja mam dostępną sprzed 2 lat.
    > Karty tak samo.

    W bieżących od 01.06.2008, w archiwalnych od 01.06.2006.
    Za to w archiwalnych KK przeniesionej z BPH jest taki burdel, że nie ma po
    co zaglądać, jakieś dziwne przeksięgowania.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2008-08-04 15:38:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2008 10:10:42 +0200, Robert Kois <k...@h...pl> wklepał(-a):

    >W bieżących od 01.06.2008, w archiwalnych od 01.06.2006.
    >Za to w archiwalnych KK przeniesionej z BPH jest taki burdel, że nie ma po
    >co zaglądać, jakieś dziwne przeksięgowania.

    A masz tylko KK w Pekao czy również ROR? Bo dziś się pytałem o dostęp przez net
    do konta karty i "się nie da". A może jednak się da bez ROR?

    --
    Sławomir Szyszło