  • 1. Data: 2003-08-26 10:39:50
    Temat: Banki Internetowe - Help !
    Od: "popo" <t...@W...onet.pl>

    Witam
    Jestem na etapie zakładania własnej firmy. Nie ukrywam że w sprawach kont
    bankowych orłem nie jestem. Zdecydowałem się na konto w banku internetowym
    ponieważ umożliwia ono bezpośredni dostęp oraz niewymaga opłat podczas
    dokonywania przelewów. Banków jest kilka i tu trzeba dokonac wyboru. Tak więc
    za wszelkie wskazówki będe wdzięczny. A' propo profilu konta czy istnieje
    możliwość umieszczenia na jednym koncie waluty obcej np. Euro i złotówek?

    Ps Wiem że mozna się tego dowiedzieć na stronach itp. Ale jak to mówia koniec
    języka za przewodnika:)

    Serdeczne Pozdry
    Marcin Kościołek

  • 2. Data: 2003-08-26 10:57:44
    Temat: Re: Banki Internetowe - Help !
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "popo"
    > Ps Wiem że mozna się tego dowiedzieć na stronach itp. Ale jak to
    mówia koniec
    > języka za przewodnika:)

    Nordea ostatnio sie chwalila ze dostala jakies wyroznienie za swoj
    pakiet eFirma - sprawdz na ich stronach bo temat firm jest mi obcy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-08-26 13:40:31
    Od: "Kre" <x...@x...pl>

> [...]
    > ponieważ umożliwia ono bezpośredni dostęp oraz niewymaga opłat podczas
    > dokonywania przelewów. Banków jest kilka i tu trzeba dokonac wyboru.

    cytat:
    "mBIZNES Konto - najkorzystniejszy rachunek dla przedsiębiorców 25.08.2003
    mBIZNES Konto zostało wyróżnione w rankingu przeprowadzonym przez dziennik
    Rzeczpospolita za najniższe koszty obsługi konta firmowego przez Internet."

  • 4. Data: 2003-08-26 17:05:48
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    popo <t...@W...onet.pl> napisał(a):

    Zdecydowałem się na konto w banku internetowym
    > ponieważ umożliwia ono bezpośredni dostęp oraz niewymaga opłat podczas
    > dokonywania przelewów.
    Niestety wymaga np.w mBanku dowolny przelew z mBiznes kosztuje 1 zł,przelewy
    do US i ZUSu są bezpłatne.Ale za prowadzenie konta nie płacisz.W Inteligo za
    prowadzenie konta i przelewy płacisz(nie pamiętam ile).
    A' propo profilu konta czy istnieje
    > możliwość umieszczenia na jednym koncie waluty obcej np. Euro i złotówek?
    Nie.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-26 19:14:40
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    popo <t...@W...onet.pl> napisał w

    > A'
    > propo profilu konta czy istnieje możliwość umieszczenia na jednym
    > koncie waluty obcej np. Euro i złotówek?

    Konto firmowe w MultiBanku umożliwia posiadanie osobnych subkont dla
    PLN, EUR i USD, z możliwością zlecania przelewów (także zagranicznych)
    poprzez kanał internetowy.
    Niestety, za prowadzenie rachunku bank popiera miesięczną opłatę
    (wysokości nie pamiętam).

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-08-26 19:35:03
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

> [...]
    > Rzeczpospolita za najniższe koszty obsługi konta firmowego przez Internet."
    Jesli Ci zalezy na szybkim zalozeniu konta, to mBank moze sie nie spawszic. Tak
    sie stalo przynajmniej u mnie. Karte i pelen dostep do operacji na koncie mialem
    niemal miesiac od zlozenia wniosku. Aby sie przypominac dzwonilem wielokrotnie.
    Moze to byl wyjatek w moim przypadku, ale tak bylo. Na szczescie rownolegle
    zlozylem wniosek w Inteligo i cos po tygodniu mialem w pelni dzialajace konto.
    Inteligo chyba biznesowych kont nie ma, ale nie sprawdzalem, wiec to nie
    reklama.
    Pozdrawiam,
    Krecony

  • 7. Data: 2003-08-26 23:44:01
    Od: "Szukam.Siebie" <n...@s...com>

    Krzysztof K. Maj wrote:

    [...]

    --
    pobiera tylko ze rachunki w PL.
    reszta free.

    R,
    --

    : "Z tylu roznych drog przez zycie kazdy ma prawo wybrac zle".
    Straszewski

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : Jabber: T...@j...org.uk | Email: studio(at)post.pl

  • 8. Data: 2003-08-27 06:33:20
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    To ekstra. Wielkie dzięki