  • 1. Data: 2002-04-08 12:45:01
    Temat: Konkurs Bankiera - co z ankieta???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hej.
    Tak sobie szukam tej ankiety co to za bank i nigdzie jej nie moge znalezc.
    Kiedy to diabelstwo mialo byc??

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-08 13:07:05
    Temat: Re: Konkurs Bankiera - co z ankieta???
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Hej.
    > Tak sobie szukam tej ankiety co to za bank i nigdzie jej nie moge znalezc.
    > Kiedy to diabelstwo mialo byc??

    Też jej szukałam zaraz po poście Bankiera na grupie - pisali żeby zajżeć na
    stronę - juz wtedy miało być, a nie było :-(((
    Oszuści !!! Bojkot ?

  • 3. Data: 2002-04-08 13:28:31
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Hej.
    > Tak sobie szukam tej ankiety co to za bank i nigdzie jej nie moge znalezc.
    > Kiedy to diabelstwo mialo byc??

    Ha! Ja jej od rana szukam!
    Wall.

  • 4. Data: 2002-04-08 13:35:39
    Od: "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    > Hej.
    > Tak sobie szukam tej ankiety co to za bank i nigdzie jej nie moge znalezc.
    > Kiedy to diabelstwo mialo byc??

    Prosimy o jeszcze troszke cierpliwosci.
    Nowy konkurs ruszy juz w najblizsza srode!

    Pozdrowienia,
    --
    Karol Obrocki, Redaktor - k...@o...bankier.pl
    Bankier.pl S.A. Polski Portal Finansowy, Swidnicka 13, 50-066 Wroclaw

  • 5. Data: 2002-04-08 13:38:48
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    > Prosimy o jeszcze troszke cierpliwosci.
    > Nowy konkurs ruszy juz w najblizsza srode!
    >
    > Pozdrowienia,

    Aaa ! To wszystko wyjaśnia - nie mieliśmy prawa tego znaleźć :-)))

  • 6. Data: 2002-04-08 14:09:26
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Karol Obrocki, Redaktor - k...@o...bankier.pl
    > Bankier.pl S.A. Polski Portal Finansowy, Swidnicka 13, 50-066 Wroclaw

    Jak sobie przypomnę to coś mówili o jakiejś nagrodzie pieniężnej. Ciekaw jestem
    ilę wygram, bo jestem pewny że mój typ się sprawdzi. Oj żeby tak jakiś
    okrągły "tauzenik".

  • 7. Data: 2002-04-08 14:23:57
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Jak sobie przypomnę to coś mówili o jakiejś nagrodzie pieniężnej. Ciekaw
    jestem
    > ilę wygram, bo jestem pewny że mój typ się sprawdzi. Oj żeby tak jakiś
    > okrągły "tauzenik".

    To może podzieliłbyś się tą cenną wiedzą. W końcu i tak nie zabierzemy Ci
    nagrody...:))))))))
    Pozdrawiam Wall

  • 8. Data: 2002-04-08 14:46:59
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jestem
    >
    > To może podzieliłbyś się tą cenną wiedzą. W końcu i tak nie zabierzemy Ci
    > nagrody...:))))))))
    > Pozdrawiam Wall

    Czy ja wiem? (tzn. wiem), no dobra: myślę że to któryś z młodych drapieżych...