eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonsekwencje awarii w VISA w mBankuRe: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
    Date: Thu, 17 Jan 2008 18:15:12 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <fmo2h8$a0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fmnkbt$72n$1@inews.gazeta.pl> <fmnlul$hug$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl> <fmnmsi$l0f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: eck50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1200590184 320 83.22.226.50 (17 Jan 2008 17:16:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 17:16:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.9) Gecko/20071031
    Thunderbird/2.0.0.9 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <fmnmsi$l0f$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435259
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > news:fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl...
    >> Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako konsultantów
    >> czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są? Praca w
    >> korporacji robi z mózgu siano :-)
    >
    > A tak w ogólności, to o co Ci chodzi ?
    > Banków jest dużo, do wyboru do koloru.
    > Co do guru, to w mBanku działa Rada klientów, wcale nie na pensji, ale
    > społecznie i co jakiś czas zmieniają się. Czasem są widoczni na forum
    > mBanku.
    >
    > Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]

    O nic mi nie chodzi, dałem emotikona na koniec przecież.

    Jestem rozczarowany.
    Brakiem szybkiej informacji dla klientów.
    Komunikatem, z którego wynika że klienci są w najnowocześniejszym banku
    a konkurencja jest zacofana - i jak do się ma do ich problemów?
    Że w podobno w Czechach była szybka szczegółowa informacja o problemach
    i zarząd mBanku.cz nie kazał im się cieszyć, że są w najlepszym banku
    wyraził a ubolewanie z powodu problemów swoich klientów. Może tam jest
    większa konkurencja?
    To nie są uwagi do Rady Klientów tylko opinia o pracy Zarządu.

    Myślę, że to podejście typowe dla większość banków, nie ma raczej
    alternatywy. To co? Napisać na forum, że banki powinny informować tylko
    o tym co uzna ich marketing za stosowne a nie o tym o czym ich klienci
    powinni wiedzieć? Może jeszcze przeprosić za prawo nakazujące podawanie
    RRSO, ilu ludzi przez ten głupi przepis zrezygnowało ze wspaniałych
    produktów bankowych?

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1