-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Sebastian <n...@n...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Date: Thu, 17 Jan 2008 18:15:12 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 37
Message-ID: <fmo2h8$a0$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <fmnkbt$72n$1@inews.gazeta.pl> <fmnlul$hug$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl> <fmnmsi$l0f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: eck50.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1200590184 320 83.22.226.50 (17 Jan 2008 17:16:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 17:16:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.9) Gecko/20071031
Thunderbird/2.0.0.9 Mnenhy/0.7.5.0
In-Reply-To: <fmnmsi$l0f$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435259
[ ukryj nagłówki ]Robert Wicik pisze:
> Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> news:fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl...
>> Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako konsultantów
>> czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są? Praca w
>> korporacji robi z mózgu siano :-)
>
> A tak w ogólności, to o co Ci chodzi ?
> Banków jest dużo, do wyboru do koloru.
> Co do guru, to w mBanku działa Rada klientów, wcale nie na pensji, ale
> społecznie i co jakiś czas zmieniają się. Czasem są widoczni na forum
> mBanku.
>
> Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]
O nic mi nie chodzi, dałem emotikona na koniec przecież.
Jestem rozczarowany.
Brakiem szybkiej informacji dla klientów.
Komunikatem, z którego wynika że klienci są w najnowocześniejszym banku
a konkurencja jest zacofana - i jak do się ma do ich problemów?
Że w podobno w Czechach była szybka szczegółowa informacja o problemach
i zarząd mBanku.cz nie kazał im się cieszyć, że są w najlepszym banku
wyraził a ubolewanie z powodu problemów swoich klientów. Może tam jest
większa konkurencja?
To nie są uwagi do Rady Klientów tylko opinia o pracy Zarządu.
Myślę, że to podejście typowe dla większość banków, nie ma raczej
alternatywy. To co? Napisać na forum, że banki powinny informować tylko
o tym co uzna ich marketing za stosowne a nie o tym o czym ich klienci
powinni wiedzieć? Może jeszcze przeprosić za prawo nakazujące podawanie
RRSO, ilu ludzi przez ten głupi przepis zrezygnowało ze wspaniałych
produktów bankowych?
--
Pozdrawiam
Sebastian
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...