  • 1. Data: 2008-03-31 17:27:29
    Temat: Konsolidacja kart - prosze o porade
    Od: Marek <m...@k...invalid>

    Mam KK Raifeissena, ING, Citi i Multi. Niestety troche ich za duzo, nie
    wyrabiam limitow do zwolnien z oplat. Bez sensu. Duzo bardziej wolalbym
    miec dwie, ale z wiekszymi limitami. Jak to skonsolidowac, poradzcie
    prosze. Wszystkie karty maja okolo 5000 limitu (tzn kazda z nich po 5000).
    Gdzie co poprzenosic. Dodam, ze wolalbym jakos do istniejacych bankow, juz
    mam troche dosyc 'zwiedzania' kolejnych bankow, przebijania sie przez
    procedury itp ;)

    Czy ktorys z tych bankow umozliwia 'dolaczenie' limitu z innej karty?